Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:28:41 GMT

راز دندان های زیبا و جذاب چیست؟!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۴۲۶

راز دندان های زیبا و جذاب چیست؟!

رپورتاژ تبلیغی / امروزه جهان در حال تغییر و تهوع می باشد و تکنولوژی به مرور زمان گستردگی و پیشرفت چشمگیری را به چشم دیده است.

حال اینکه این پیشرفت تکنولوژی در عرصه دندان پزشکی نیز وارد شده و روشی نوین به نام ایمپلنت دندان را جایگزین روش های سنتی برای درمان مشکلات دندانی قرار داده است.

ایمپلنت یک درمان به روش نوینی است که می تواند در جای دندان های از دست رفته قرار بگیرد و دندان هایی زیبا و یک دست را برای شما خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشت ایمپلنت همانند ساید روش های درمانی دیگر به جراحی لثه زیادی احتیاج ندارد و به جرئت می توان گفت بهترین روش برای درمان و ایجاد طرح لبخند است.

حتما تا حالا پیش خودتون این سوال مطرح شده است که برای داشتن دندان های زیبا و دلنشین چه کاری باید انجام داد؟یا اگر فردی با لبخندی جذاب را دیدید از راز او بابت داشتن این لبخند زیبا سئوال کرده اید؟!

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که بر اثر حادثه ای تعدادی از دندان هایتان شکسته شده یا بر اثر پوسیدگی از بین رفته و خراب شده باشند و به دنبال درمانی برای این عارضه می باشد.

دندان ها نقش عمده ای را در حفظ سلامتی و زیبایی چهره ی افراد دارند و بی دندانی همانند تاریکی می باشند که بر زندگی افراد سایه افکنده و آرامش را از او گرفته.

برای آن که این سایه را از زندگی خود دور کنیم پس راه چاره چیست؟ما راه چاره را به شما خواهیم گفت.

دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان در ایران می باشد که دارای مدرک فوق تخصص دندان پزشکی از مراکز معتبر و عالی رتبه ی جهانی می باشد.

دکتر آقاجری با دانش و تخصص بالا خود در ایجاد لبخندی دلنشین و جذاب کمک شایانی کرده و دندان هایی زیبا و یک دست  را برای شما خلق می کند.

افراد زیادی هستند که برای درمان دندان های خود خصوصا ایجاد طرح لبخند به سراغ لمینت دندان می روند.این روش علاوه بر مزایای بسیار خوبی که دارد دارای قیمت بالایی به نسبت ایمپلنت می باشد که ممکن است افرادی توان پرداخت آن را نداشته باشند.

اما خوشبختانه قیمت ایمپلنت در مطب دکتر آقاجری با قیمتی باور نکردنی و ارزان ارائه می شود که تمامی افراد در هر قشری حتی با دارا بودن هر گونه بیمه درمانی می توانند پرداخت کنند.

کاشت ایمپلنت دندان بهترین درمان است!

هدف اصلی کاشت ایمپلنت دندان جایگزین کردن دندان های از دست رفته در اثر حوادث یا پوسیدگی و بهبود کیفیت زندگی افراد است.

ایمپلنت در حقیقت پایه ای فلزی از تیتانیوم مرغوب و با کیفیت است که به عنوان ریشه در جای خالی دندان قرار گرفته و نقش ریشه را ایفا می کند.

ایمپلنت یک روش درمانی جدید و عالی برای تقریبا 2 تا 8 تعداد از دندان های از دست رفته است و دارای انواع مختلفی نیز می باشد.

دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت دندان از بهترین ایمپلنت ها با برند های معتبر استفاده می کند تا بهترین درمان و دندان ها را برای بیماران خود انجام دهد. از انواع ایمپلنت هایی که در مطب دکتر آقاجری مورد استفاده قرار می گیرد می توان به ایمپلنت اشترمن ، ایمپلنت سون مدیکس ، ایمپلنت مگاژن و.. اشاره کرد که ساخت بهترین تولید کنندگان مطرح جهانی می باشد.

ایمپلنت دندان به گونه ساخته شده است که ظاهری شبیه دندان های طبیعی با همان کیفیت و عملکرد دارد و راحتی استفاده از آن را برای شما به ارمغان می آورد و دندان هایی زیبا را ایجاد می کند.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

مسلما در خلق یک دندان زیبا هنر دندان پزشک نیز مهم تلقی می شود.

در کنار هنر مهارت و تخصص ینز از جمله مهم ترین نکاتی است که باید قبل از انتخاب پزشک مورد نظر آن ها ارزیابی و بررسی کنید .

چرا که دندان ها زیبایی چهره را بر عهده دارند و اگر نقص کوتاهی در آن ها ایجاد شود زیبایی را از چهره گرفته و اعتماد به نفس را کاهش می دهد.

بسیاری از افراد هستند که در انتخاب پزشک خود حساسیت بالایی دارند و نمی توانند به خوبی یک پزشک متخصص را پیدا کنند.

ما به شما بهترین پزشک یا در اصل متخصص ترین دندان پزشک را معرفی می کنیم

دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان در ایران می باشد که دارای تخصص بالا و مهارتی بی نظیر در درمان دندان ها به روش های نوین همچون ایمپلنت نیز می باشد.

ایشان با تبحر وتجربه ای که در چند ساله از فعالیت های خود به دست آورده است علاوه بر خلق دندان هایی زیبا توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را در تامی خدمات دندان پزشکی که ارائه می دهد جلب نمایند.

بهترین مرکز برای کاشت ایمپلنت دندان کجاست؟

ایمپلنت دندان در کلینیک های دندان پزشکی انجام می شود اما اینکه کدام کیلینک را برای کاشت ایمپلنت انتخاب کنیم کاری سخت و دشوار است.

در انتخاب یک کلینیک معتبر باید به موارد ی از قبیل مکان کلینیک که آیا در جای مناسب و تمیزی قرار دارد توجه شود .سپس مهم ترین و اصلی ترین نکته سابقه ی کاری و تخص پزشک مورد نظر است.

این را بدانید که تمام دندان پزشکان هنگامی که دوره ی کاشت ایمپلنت را پشت سر بگذارند می توانند اقدام به کاشت آن کنند اما هر دندان پزشکی به خوبی از پس این قضیه بر نمی آید و دندان هایی زیبا و یک دست را آماده نمی کند.

مطب دکتر آقاجری از جمله کلینیک های دندان پزشکی است که با توجه به متد های روز دنیا و نیاز بیماران خدمات گوناگون و ایمپلنت دندان را انجام می دهد.

مهم ترین امر دیگر استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی است که منجر به ارائه باکیفیت ترین خدمات درمانی می شود.

دکتر آقاجری در مطب خود با استفاده از تجهیزات روز دنیا ایمپلنت را در اسرع وقت اتمام رسانده و این اطمینان و رضایت خاطر را به بیماران می دهد که از نتیحه ی کار دلهره و نگرانی را نداشته باشند.

کاشت ایمپلنت با روشی تخصصی و بدون درد

کاشت ایمپلنت دندان در اصل یک جراحی ساده می باشد که با بی حسی موضعی باعث می شود تا  شما هیچ دردی را حس نکنید و یک جراحی موفق آمیزی را در پیش داشته باشید.

در ابتدا یک سوراخ کوچک به وسیله مته مخصوص دندان پزشکی در داخل استخوان فک در جا خالی دندان ایجاد می شود سپس پایه تیتانیومی ایمپلنت که به عنوان ریشه دندان به حساب می آید قرار گرفته و لثه را از دوطرف روی آن پوشانده و بخیه می زنند.

پس از آن که پایه با استخوان فک و لثه جوش خورد به استحکام کافی رسید نوبت به عمل دوم می رسد که مخصوو متصل کردن کانکتور به ریشه است.در آخر پروتز یا تاج دندان به کانتکورک وصل می شود.

مزایای ایمپلنت دندان

·       ایمپلنت دندان ظاهر زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد و تاثیر به سزایی بر اعتماد به نفس شما دارد.تجربه ی یک لبخند زیبا با دندان هایی سالم و بسیار دلنشین را می توان با کمک دکتر آقاجری حس کرد.

·       به دلیل شباهت بی نظیر آن به دندان های طبیعی چه از لحاظ ظاهری یا عملکردی بعد از مدت کوتاهی یادتان می رود که کاشت ایمپلنت دندان انجام داده اید.

·       بهبود کیفیت زندگی را پس از کاشت اینپلنت در هنگام صحبت کردن یا غذا جویدین می توان به طور چشمگیری حس کرد .

·       مقاومت بالایی که ایمپلنت دندان دارد موجب طول عمر بالای آن شده است که شما تا 10 سال به هیچ عنوان به فکر تعویض آن نمی افتید.

کاشت ایمپلنت دندان درد دارد؟

شاید چون اسم عمل جراحی به گوشتان می خورد به فکر یک عمل سخت و طولانی بیافتید اما باید گفت که کاشت ایمپلنت دندان به وجه نه ترسناک است و نه دردناک.

باید بدانید که کاشت ایمپلنت دندان حتی از کشیدن دندان نیز ساده تر و بی درد تر است.چرا که با بی حسی موضعی انجام شده و در طول درمان شما هیچ دردی را حس نمی کنید و یک کاشت ایمپلنت لذت بخش را تجربه می کنید.

فقط توجه داشته باشید که ممکن است بعد از از بین رفتن بی حسی موضعی مقداری درد را حس کنید که مانند تمام عمل های جراحی و درمان های دندانی طبیعی است با تجویز دکتردر مصرف مسکن می توان این درد را کنترل کرد.

 

برای اطلاع از نحوه ی کاشت ایمپلنت و تعداد جلسات درمانی می تئوانید با شماره های درج شده تماس گرفته و با متخصصین کیلینیک دکتر آقاجری ارتباط برقرار کنید.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور کاشت ایمپلنت دندان دندان هایی زیبا ایمپلنت دندان ی کاشت ایمپلنت دندان پزشکی برای شما دندان پزشک دندان ها ی افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته آرسنال با هدایت میکل آرتتا برای ‏دیدار با منچسترسیتی به استادیوم اتحاد رفت و با ارائه یک بازی ‏دفاعی موفق شد از ورزشگاه رقیب با تساوی بدون گل به خانه برگردد. ‏

در پایان آن مسابقه میکل آرتتا با ستایش‌های زیادی مواجه شد و ‏اکثر تحلیل‌گران معتقد بودند او برای مقابله به تیم فوق‌العاده پپ ‏گواردیولا که فوتبالی شناور و سراسر تهاجمی ارائه می‌دهد بهترین ‏استراتژی ممکن را پیاده کرده است. تنها عده انگشت‌شماری معتقد ‏بودند آرتتا تیمش را ترسو روانه زمین کرده و از ابتدا برای تساوی به ‏میدان رفته است. ‏

ژوزه مورینیو امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه انگلیسی تلگراف با اشاره ‏به آن مسابقه گفت در دنیای فوتبال علیه او استاندارد دوگانه اعمال ‏می‌شود. مورینیو می‌گوید تعجب می‌کند که چرا وقتی آرتتا اتوبوس ‏جلوی دروازه تیمش پارک می‌کند ستایش می‌شود ولی او را به خاطر ‏سبک دفاعی تمسخر می‌کردند. ‏

آقای خاص در این مصاحبه گفت:" من از شرایط آرسنال خوشحالم ‏چون این بچه (آرتتا) را دوست دارم. خوشحالم که همه چیز به نفع ‏او پیش می‌رود. ولی سبک بازی آرسنال برای گرفتن یک امتیاز و نوع ‏صحبت کردن رسانه‌ها درباره‌اش واقعا عجیب بود. انگار او عصای ‏جادویی دارد. حتی دیدم خیلی‌ها گفته بودند آرتتا استراتژی جادویی ‏پیاده کرد".‏

مورینیو در ادامه گفت:" ولی در زمان من خبری از استراتژی جادویی ‏نبود و همه به من می‌تاختند. یادم هست چند بار در خانه سیتی آنها ‏را شکست دادم ولی رسانه‌ها چیزی به اسم استراتژی فوق‌العاده ‏مورینیو نمی‌نوشتند. همه حرف‌شان این بود که فوتبال دفاعی بازی ‏کرد، اتوبوس پارک کرد، اتوبوس دوطبق پارک کرد و فلان و بهمان. نوع ‏نگاه‌ها کاملا فرق دارد". ‏

دیگر خبرها

  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم
  • غروب زیبا در روستای تازه آباد نرکه