Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص پرداخت بدهی دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق ملوان گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم یک بار سنگین دیگر را از روی دوش باشگاه ملوان برداریم. باید تشکر بسیار ویژه ای از طرف خودم و همه ی هواداران ملوان از اشکان پوررشید داشته باشم که با حضورشان گام‌های بزرگ و موثری برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال پرداخت بدهی‌های سنگینی هستیم که سال‌ها از زمان لیگ برتر انباشته شده بودند و باشگاه در حالت ورشکستگی رها شده بود. این روزها و با این نرخ ارز حل شدن پرونده‌های مفتوح در فیفا برای ما مثل رویا بود و واقعاً از پس آن بر نمی‌آمدیم، اما امروز خوشحالیم در مدتی کوتاه موفق شدیم به این مهم دست بیابیم که بدون حضور مهندس پوررشید میسر نبود.

مدیرعامل ملوان ادامه داد: نشست بسیار خوبی با دراگان اسکوچیچ داشتیم، ایشان مربی بزرگی هستند و فصلی که در ملوان حضور داشتند نتایج خوبی کسب کردند و یکی از فصل‌های خوب ملوان در دو دهه‌ی اخیر را رقم زدند، اما متاسفانه نزدیک به شش سال است که نیمی از مطالبات وی پرداخت نشده بود و در نشست روز گذشته توانستیم توافقی داشته باشیم و مطالبات باقیمانده وی را پرداخت کنیم. برای این مربی ارزشمند آرزوی موفقیت در بازی‌های ملی را دارم.

پژمان نوری در پایان گفت: بزرگترین مشکل ملوان بدهی‌های انباشته شده است و هنوز بدهی‌های داخلی بسیار زیادی داریم که باید آنها را تسویه کنیم تا ملوان را از ورشکستگی که در این سال‌ها گرفتار آن شده نجات دهیم. این مهمترین مسئولیت همه کسانی که تعصبی به ملوان دارند و در حال حاضر می‌توانند کاری برایش انجام دهند.

کد خبر 5053659

منبع: مهر

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال ملوان انزلی پژمان نوری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس هندبال ویروس کرونا محمود فکری بشار رسن تیم ملی فوتبال ایران شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است

علیرضا محمد بازیکن سابق فوتبال  درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: تیم ملی فوتبال در ۲ بازی رفت و برگشت برابر تیم ترکمنستان توانست امتیازات کامل را بگیرد و نتیجه لازم را کسب کند. تیم ملی ما در آسیا قدرتمند است و جزو اول و دوم آسیا هستیم و به جام جهانی صعود می‌کنیم.

او افزود:  البته ما باید برنامه ریزی کنیم تا از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم و  اینکه چه نفراتی را به این مسابقات ببریم که گره گشا باشند.

محمد درباره اینکه در بازی رفت با ترکمنستان  چند بازیکن جوان در ترکیب تیم ملی حضور داشتند، اما در بازی برگشت شاهد جوانگرایی نبودیم، گفت: استراتژی قلعه نویی است و نمی‌توانیم به این مسائل ورود کنیم و او سرمربی هست و تصمیم می‌گیرد. ما اصلا از وضعیت بازیکنان خبر نداریم.

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه چرا جوانگرایی در تیم ملی فوتبال انجام نمی‌شود، گفت: فوتبال ما نتیجه گرا هست و قلعه نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد به خاطر همین از جوانان زیاد استفاده نمی کند.  به هر حال او کارش را بلد است و آرزوی موفقیت برای تیم ملی داریم. ما نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم و ورود کنیم و سرمربی تیم ملی بهتر از ما شرایط بازیکنان را می‌داند. شاید بازیکن جوان در شرایط آمادگی نیست و نمی‌تواند فیکس بازی کند.

او درباره اینکه بازیکن جوان را سنین ۲۴ و ۲۵ ساله می‌دانیم، اما تیم‌های خارجی از بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله استفاده می‌کنند، گفت: به نظرم به تدریج دارند جوانگرایی می‌کنند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازیکنان جوان بیایند جای خود را در تیم ملی بگیرند. بازیکن جوان هم باید سریعا خودش را نشان بدهد، چون تیم ملی جای آزمون و خطا نیست. بازیکن جوانی که پیراهن تیم ملی را تنش می‌کند به صورتی باشد که دیگر از تنش بیرون نکند و جای خود را بگیرد و ادامه بدهد.

مربی ملوان درباره اینکه بازیکنی از تیم ملوان جایش در تیم ملی خالی نیست، گفت: بله، ما بازیکنان توانمندی داریم و فکر می‌کردیم که در این اردو بازیکن در تیم ملی داشته باشیم. حالا امیدواریم که در اردوی بعدی از بازیکنان شایسته ملوان هم انتخاب شود، چون ما چند بازیکن در حد تیم ملی داریم. ان شا الله قلعه نویی با شعور فنی خود در اردو‌های بعد ی، بازیکنان ملوان هم به تیم ملی دعوت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است