Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری احمد ترحمی با بیان این‌که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی رو به اتمام و زنگ خطر کمبود تخت و وضعیت هشدار به صدا درآمده است، اظهار کرد: برای پیشگیری از بحرانی بزرگ‌تر، در اسرع وقت امکان سنجی و شرایط برپایی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در استان یزد، افزود: برای برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی، با قید فوریت‌ از مدیران کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری خواسته شده تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه تمام توان استان را در این  خصوص به کار بگیرند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: متاسفانه استان یزد در شرایط بحرانی به لحاظ همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا قرار دارد و با وجود همه اقدامات و هشدارها، همچنان شاهد رعایت نشدن پروتکل‌‎ها در سطح جامعه و در بین مردم و خانواده‌ها هستیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در پایان ‌سخنان خود خاطرنشان کرد: بیشترین نمونه درگیری و علائم ابتلا به کرونا نیز برحسب غربالگری‌های صورت گرفته ناشی از مهمانی‌های خانوادگی و اجتماعات بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک است.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا یزد بیمارستان بیماران پدافند غیرعامل معاون استاندار یزد بیمارستان صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استاندار در این همایش با اشاره به اهمیت   گندم و نان ارزش و جایگاه خاص اش در بین خانواده ها گفت:  طبق برنامه مدیریت گندم ، آرد و نان سال گذشته تولید ما به یک میلیون تن رسید که به رتبه ۵ کشوری رسیدیم .

 کرمی افزود: در بحث فراوانی نانوا ها به نسبت جمعیت باید تلاش کنیم مجوز درست صادر بشود و در حق کسی اجحاف نشود .

وی همچنین  گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد شد .

معاون استاندار تصریح کرد : در سال جدید مثل سال گذشته با جذب سرمایه‌  برای واحد های تولیدی و احیا و کاهش نرخ بیکاری و بازگشت به چرخه تولید و حمایت های لازم دولت شاهد رونق اقتصادی در واحد های تولیدی و صنعتی هستیم .

وی همچنین با اشاره به تهدیدات و بحران کم آبی بر مدیریت و مصرف درست آب بخصوص در بخش کشاورزی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز