Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته ۴۵ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شده‌اند، اظهار داشت: ۴۱ بیمار از تعداد ذکر شده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و چهار بیمار هم در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان پنج سال و حداکثر ۸۹ سال بوده است، ابراز داشت: ۴۰ نفر از بیماران بستری شده اهل شهرستان کاشان و پنج نفر بقیه اهل شهرستان آران و بیدگل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه ۲۹۸ بیمار در دو بیمارستان مذکور بستری هستند، تصریح کرد: ۲۷۴ نفر از این بیماران در بیمارستان بهشتی کاشان و ۲۴ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

بستری ۵۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان

وی از بستری ۵۸ بیمار از کل بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و ابراز داشت: ۵۲ بیمار از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۶ بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی بیان داشت: در طول این مدت متأسفانه هفت بیمار مبتلا به کرونا شامل چهار نفر خانم ۵۹، ۷۷، ۹۰ و ۹۱ ساله و سه نفر مرد ۵۸، ۶۹ و ۷۴ ساله در در منطقه کاشان فوت کردند.

وی از شناسایی ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن موارد جدید، تعداد کل مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتلای شیوع در اسفندماه سال گذشته تاکنون به پنج هزار و ۱۳۸ مورد افزایش یافت.

کد خبر 5053634

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ویروس کرونا علیرضا مروجی شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا منطقه کاشان آران و بیدگل بستری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی از یک حادثه رانندگی جان سالم به در برد و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال که سابقه حضور در ۲ جام جهانی را نیز در کارنامه ورزشی‌اش دارد، امروز دچار سانحه رانندگی شد.

صادقی که در این حادثه با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سر، دست و پا، در بیمارستان بستری شد.

خوشبختانه وضعیت این بازیکن پایدار است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

پیگیری‌ حاکی از آن است که صادقی از ناحیه دست تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کاپیتان اسبق استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی، تصویری از خود در بیمارستان منتشر کرد و نوشت: «چون می‌گذرد غمی نیست»

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد