Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت نام نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه کشور تا هفتم آبان ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر که از ۲۲ مهر در سراسر کشور آغاز شده است، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ آبان تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در تارنمای صندوق  ثبت نام و برای بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

متقاضیان جدید می توانند با انتخاب یکی از طرح ها (امید، آرامش و رفاه)، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند و اعضایی که بیمه تکمیلی فصل تابستان آنها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه از خدمات طرح فعلی خود بهره مند می شوند.

قرارداد بیمه تکمیلی از ۱ مهر ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ اعتبار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی تمدید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سیدمجید پوراحمدی با تشریح خدمات این صندوق، اظهارداشت: تمامی هنرمندان، نویسندگان روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت با عضویت در صندوق اعتباری هنر از ۳۶ نوع خدمت و حمایت صندوق هنر برخوردار می شوند. مهمترین ملاک عضویت در صندوق احزار فعالیت فرهنگی و هنری و استمرار آن است.

وی با اشاره به تعداد اعضای صندوق گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از فعالان حوزه فرهنگی و هنری کشور در سال ۱۴۰۲ به جمعیت اعضای صندوق افزوده شد و این صندوق در حال حاضر بیش از ۱۰۳ هزار عضو دارد.

پوراحمدی افزود: براساس آمار موجود تعداد اعضای صندوق اعتباری هنر در سال ۱۴۰۲ از رشد هفت درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ برخوردار بوده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ترکیب اعضای صندوق اعتباری هنر اظهارداشت: اعضای صندوق شامل هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت هستند.

وی بیان کرد: براساس آیین نامه عضویت گروه هنرمندان را فعالان حوزه سینما، موسیقی، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی تشکیل می‌دهند. گروه نویسندگان شامل پژوهشگران، پدیدآورندگان کتب دوره‌ای و نویسندگان دارای اثر هستند.

پوراحمدی گفت: روزنامه نگاران، مدیرمسئول، سردبیر، مقاله نویس، خبرنگار، عکاس، مترجم و مفسر، مدیرهنری، طراح گرافیک، طراح کاریکاتور و عکاس در گروه اهالی رسانه هستند. گروه فعالان قرآن و عترت را قاریان و حافظان قرآن کریم، هنرمندان تذهیب کار قرآن کریم و کتاب آرایی و آواها و نغمات دینی شامل می‌شوند.

عضویت ۱۱ هزار و ۷۹۵ هنرمند سینمایی در صندوق هنر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: در حال حاضر از تعداد کل اعضای صندوق ۱۱ هزار و ۷۹۵ نفر را هنرمندان سینمایی، ۱۹هزار و ۳۳۳ نفر فعالان حوزه موسیقی، ۱۶ هزار و ۷۲۶ نفر هنرمندان نمایشی، ۱۵ هزار و ۱۶۹ نفر از گروه نویسندگان، ۹ هزار و ۷۱۵ نفر فعالان حوزه قرآن و عترت، ۹ هزار و ۸۸۰ نفر روزنامه نگاران، ۲۰ هزار و ۴۳۵ نفر هنرمندان حوزه تجسمی و ۵۱۷ نفر را فعالان فرهنگی تشکیل می‌دهند که از این تعداد بیشترین فراوانی به ترتیب به رشته‌های تجسمی، موسیقی و نمایشی مربوط می‌شود.

اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت

وی با اشاره به رشد اعضا به تفکیک رشته فعالیت بیان کرد: بیشترین رشد آمار عضویت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ متعلق به روزنامه نگاران، هنرمندان حوزه تجسمی و نویسندگان بوده است.

پوراحمدی با اشاره به نسبت سنی جمعیت تحت پوشش صندوق اظهارداشت: ۶۳ درصد اعضای صندوق اعتباری هنر کمتر از ۴۴ سال سن دارند که این مهم نشان از گرایش نسل جوان به انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری و دغدغه برخورداری از مزایای شغلی و اجتماعی این نسل دارد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: همچنین هشت درصد از اعضای صندوق، هنرمندان پیشکسوت بالای ۶۰ سال سن هستند.

۳۵ درصد از اعضای صندوق بانوان هستند

وی با اشاره به نقش بانوان در اعتلای فرهنگ و هنر کشور اظهارداشت: در حال حاضر ۳۵ درصد از اعضای صندوق شامل بانوان فرهیخته می‌شود و یکی از مهمترین برنامه‌های صندوق اعتباری هنر در سال جاری تکریم و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات ویژه به آنهاست.

پوراحمدی گفت: بسط عدالت فرهنگی یکی از مهمترین موضوعاتی است که صندوق اعتباری هنر آن را دنبال می کند. براین اساس، تقویت نمایندگی های صندوق در استان‌ها، پیگیری و رصد مطالبات اعضا در استان‌ها از برنامه‌های مهم صندوق اعتباری هنر است. در حال حاضر ۳۳ درصد اعضای صندوق را هنرمندان ساکن استان تهران و ۶۷ درصد را هنرمندان ساکن در سایر استان‌ها تشکیل می‌دهند.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر افزود: پس از تهران، استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و البرزبیشترین تعداد عضو در صندوق اعتباری هنر را دارا هستند.

وی با اشاره به رشد آمار اعضا به تفکیک استانی اظهارداشت: بیشترین رشد عضویت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ متعلق به استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی است.

پوراحمدی عضویت هنرمندان نامدار و پیشکسوت در صندوق اعتباری هنر را موجب افتخار این نهاد حمایتی دانست و افزود: بیش از یکهزار نفر از اعضای صندوق دارای نشان درجه یک هنری هستند که برنامه‌های حمایتی متناسب با شأن و منزلت آنان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: در تلاش هستیم با بهره‌گیری از صاحب نظران خبره و همراهی اهالی فرهنگ، هنر، قدم‌های اساسی در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر کشور برداریم.

 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • عبور اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت