Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مهریز گفت: با همکاری رسانه‌ها، مبلغان و با فرهنگ‌سازی مناسب و به موقع باید نیات وقف در راستای رفع نیازهای روز جامعه مردم به خصوص جوانان برنامه ریزی و هدایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، "رضا زارع زاده مهریزی" فرماندار مهریز سه‌شنبه شب در نشست با رییس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به اهمیت وقف و نقش آن در جامعه اشاره کرد و افزود: وقف سنت حسنه و مورد تاکید مکتب اسلام است و باید با برنامه‌ریزی، هدف گذاری و کار رسانه‌ای مردم را به سوی انجام وقف مورد نیاز روز تشویق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه باید با همکاری مسوولان نسبت به شناسایی نیازهای اساسی مردم رصد و سپس آن را برای وقف مطرح کند، یادآور شد: توجه به درمان، آموزش، مسایل فرهنگی و دینی، ورزشی و تهیه نیازهای جوانان باید در اولویت نیت واقفان قرار گیرد.

فرماندار مهریز به ظرفیت های خوب خیران و افراد نیکوکار در شهرستان اشاره کرد که در کنار دولت برای انجام امور فرهنگی و آموزشی و سایر موارد  نیاز مردم همکاری مناسبی دارند، اظهار کرد: باید خیران را با اطلاع‌رسانی در جریان نیازهای اصلی مردم و نسل جوان قرار داد.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: وقف یک فرصت است باید با تبیین اهداف و عملکرد موجب جلب اعتماد و مشارکت بیشتر مردم در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در شهر و روستاهای بخش مرکزی شد که این مسوولیت جزو اهداف اصلی اوقاف و امور خیریه در منطقه است .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار یزد استان وقف استان یزد مهریز فرماندار مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر انقلاب بود
  • رئیسی: عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر انقلاب بود
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود