Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش ۳ روزه باران در ۶ استان از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در شمال آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی فعال است که پیامد آن ابرناکی، بارش باران،‌ وزش باد  گاهی رعدوبرق است، ضمن این‌که شدت بارش‌های امروز برای استان‌ گیلان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران پیش بینی شده و روز جمعه فعالیت سامانه بارشی شمالی و خراسان رضوی محدود می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر،‌اردبیل و شمال شرق کشور دمای هوا ۶ تا ۹ درجه کاهش می‌یابد و این کاهش دما تا شنبه آینده برای شرق، بخش‌هایی از جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکی کشور ۴ تا ۶ درجه پیش بینی شده است.

دریای خزر از امروز تا بعدازظهر فردا مواج پیش بینی می‌ شود، همچنین از پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان هواشناسی باران اجتماعی دریای خزر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کوتاه و کم رطوبت طی ساعاتی از امروز و فردا، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است بارش‌های پراکنده‌ای نیز، برای نواحی شرقی استان در پی داشته باشد.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار در روزهای یکشنبه و دوشنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته؛ علاوه بر کاهش نسبی دمای هوای روزانه، به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار در روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

کد خبر 6082501

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است