Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@10:45:21 GMT

خودکشی نوجوان ۱۱ ساله همدانی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۸۲۵

آفتاب‌‌نیوز :

حسن خانجانی بیان کرد: طی روزهای گذشته پدر و نامادری این پسر ۱۱ ساله با جسم بی جان او در منزل مواجه شدند و قضیه را به پلیس آگاهی اطلاع دادند.

وی با بیان اینکه خانواده نوجوان اعتقاد به خودکشی او دارند، اظهار کرد: در حال حاضر بحث مهم درباره نحوه مرگ این نوجوان است که شاید از چالش «مومو» بهره گرفته باشد اما فعلاً نمی‌توان با قطعیت نتیجه‌ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانجانی با اشاره به اینکه شبهات پرونده در دست بررسی است و پلیس آگاهی روی ابهامات مطرح شده کار می‌کند، گفت: طبق گفته‌ها نوجوان خود را حلق آویز کرده و این ادعا نیز باید بررسی شود.

دادستان عمومی و انقلاب همدان یادآور شد: پدر و نامادری نوجوان ۱۱ ساله اعتقاد دارند ممکن است خودکشی بر اثر تأثیر گرفتن از چالش مومو باشد اما این ادعا هنوز محرز نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودکشی نوجوان همدان چالش مومو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس

سرهنگ "شریف رحیمی" گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میان‌سال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده از اقدام به خودکشی منصرف و انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • جشن عبادت ۶۰ دختر نونهال همدانی
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • «سعید بی‌ناموس» چگونه خودکشی کرد؟‌ + ویدئو | گوشه ای از رعب و وحشت شروری که در ساختمان وزرا فوت کرد
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند