Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ «منوچهر رضایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تلاشگران و سبزقامتان ناجا افزود: همچنین در یکسال گذشته بیش از ۱۵۶ مورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سرپل‌ذهاب اجرا شده است.  
وی اظهار داشت: پلیس انتظامی سرپل‌ذهاب در یکسال گذشته بیش از ۳۸۶فقره سرقت را کشف و در این رابطه نیز ۳۵۶ سارق را دستگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: کشف ۹کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۱۸۳نفر معتاد متجاهر و کشف ۴۳ هزار و ۱۳۲ عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز و  ۱۴۵تن انواع کالای قاچاق از دیگر اقدام‌های  پلیس در سرپل‌ذهاب است.
سرهنگ رضایی اضافه کرد: توقف۲هزار و ۶۸۶دستگاه وسیله نقلیه متخلف و اعمال قانون و برخورد با ۱۴هزار و ۹۳۸فقره تخلف رانندگی و پنج هزار و۳۱۷فقره تعویض پلاک خودرو از اقدام‌های پلیس راهور در شهرستان سرپل‌ذهاب است.  
وی با اشاره به خدمات گسترده‌ پلیس به مردم؛ انجام ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره خدمات قضایی به مردم و اجرای ۱۳هزار و ۹۸۲ فقره ماموریت‌های پلیسی ۱۱۰ را از جمله خدمات ماموران انتظامی سرپل‌ذهاب در سال گذشته ذکر کرد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی و سامانه ۱۹۷ به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای ۴۸ کیلومتر نوار مرزی با عراق است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واحد صنفی متخلف سرپل ذهاب سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

به گزارش همشهری‌آنلاین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت «شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.»

کد خبر 845328 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد