Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی از بازگشت ۴۰ واحد تولیدی صنعتی مستقر در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید در شش ماهه اول سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در جریان بازدید از واحدهای تولید صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان احیای واحدهای تعطیل مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است، اظهار داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کنار بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..در کمک به بازگشت به تولید واحدهای تعطیل نقش مهمی را دارند.

وی افزود: معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بانک‌های استان و و همچنین ارائه خدمات مشاوره به واحدهای راکد توانسته است 40 واحد راکد تولیدی را در 6 ماهه اول سال جاری به چرخه تولید بازگرداند.

17 واحد راکد و نیمه راکد قم به چرخه تولید بازگشتواحدهای اقتصادی راکد لرستان باید احیاء شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: با راه‌اندازی مجدد این واحدهای تولیدی صنعتی برای 317 نفر اشتغال ایجاد و یا تثبیت شغل شده است.

سید مرتضی نیرومند اسکویی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، عمل به این شعار یک تکلیف بوده و تلاش برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با توجه به منویات رهبر انقلاب یکی از وظایف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کارگاه تولیدی آذربایجان شرقی کارگاه تولیدی شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از پایش و خوداظهاری سه هزار و ۱۷۰ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی استان در سال گذشته، خبر داد.

یوسف یوسفی ۸ فروردین در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در این مدت صادر شده افزود: رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست توسط تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و تداوم آلودگی، باعث شد، این واحدها به مقام‌های قضایی معرفی شوند.

وی هدف اصلی از پایش‌ واحدهای صنعتی و تولیدی را برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده عنوان و اظهار کرد: این پایش ها در ایام نوروز تشدید می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه انتظار می رود، در راستای افزایش سلامت عمومی، همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان ضوابط زیست‌محیطی را رعایت کنند، گفت: پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است و لازمه تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، رعایت ضوابط زیست محیطی است که در واقع یکی از شروط اصلی محسوب می شود که باید مورد توجه ویژه این واحدها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲