Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که بین بنیاد مسکن و اوقاف و امور خیریه استان منعقد شده است، ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه خادمات بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، سیدمحمد حسینی عصر امروز در مراسم آغاز ساخت 200 واحد مسکونی ویژه خادمان اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان اظهار داشت: چندی قبل تفاهم نامه‌ای برای ساخت مسکن ویژه خادمان اماکن مذهبی و بقاع متبرکه بین اوقاف و امور خیریه و بنیاد مسکن استان منعقد شد تا بخشی از این افراد که از اقشار محروم و نیازمند هستند، صاحبخانه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مرحله نخست ساخت مسکن برای 200 نفر از این افراد در دستور کار قرار گرفت و قرار است تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون تومانی به علاوه بخشی از کمک‌های بلاعوض و تسهیلات تکمیلی نیز از سوی اوقاف به این واحدها اختصاص پیدا کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه مشمولان استفاده از این طرح نباید تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی قرار داشته باشند، افزود: پس از معرفی افراد به بنیاد مسکن و پالایش آنان، تشکیل پرونده و صدور پروانه برای ساخت این واحدهای مسکونی انجام خواهدشد.

تحویل 100 واحد مسکونی بازسازی شده توسط سپاه به سیل‌زدگان گلستانی+ تصاویرطرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری در استان یزد آغاز شد100 واحد مسکونی بازسازی شده توسط سپاه در مناطق سیل‌زده گلستان افتتاح شد

وی اضافه کرد: کسانی که فاقد مسکن هستند و یا در مسکن فرسوده سکونت دارند در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

حسینی گفت: طبق برنامه از زمان شروع طرح در مدت 6 ماه واحدهای مسکونی جدید برای این خانواده‌ها ساخته می‌شود.

وی با اشاره به ضمانت زنجیره‌ای برای ساخت این واحدهای مسکونی اظهار داشت: افراد مشمول در این طرح به صورت 3 یا 5 نفره گروه‌بندی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکونی بقاع متبرکه اماکن مذهبی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر