Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم

هفتۀ نیروی انتظامی در تقویم رسمی کشور ما، یادآورد رشادت ها و تلاش های بی شائبه و شبانه روزی نیروی پرافتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت عمومی است.

هفتۀنیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بهترین درودها و سلام ها را نثار شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حافظ امنیت و اقتدار کشور کرده و از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق مداری هرچه تمام تر از دریای خزر در شمال کشور تا سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس در جنوب ، مایۀ آرامش و قسط و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه های مختلف جامعه باشد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از نیروی انتظامی مقتدر ، این جان برکفان حافظ امنیت کشور ، آنان را یاران صدیق و یاوران باوفا و همیشگی این شورا در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلاب اسلامی دانسته و اطمینان دارد که این نیروی مقتدر و ولایی با فرماندهی هوشمندانه و پیروی از تدابیر و فرامین حکیمانۀ فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، پویاتر و کارآمدتر از همیشه ، حافظ امنیت و آسایش همه مردم خواهد بود. إن شاءالله.


انتهای پیام/

کد خبر: 1077976 برچسب‌ها نیروی انتظامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است