Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@05:58:09 GMT

افتتاح شعبه جدید بیمه نوین در شهر لار

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۸۱۳۸

افتتاح شعبه جدید بیمه نوین در شهر لار

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه نوین در راستای توسعه خدمات رسانی به موقع برای مشتریان، شعبه جدید خود در شهر لار را افتتاح می ­کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این شرکت در راستای گسترش ارائه خدمات و فعالیت ­های خود طی روزهای آتی و به مناسبت هفته وحدت، شعبه جدید خود در شهر لار از استان فارس را افتتاح می ­کند.
پیشتر خدمات بیمه نوین از طریق باجه بیمه ای در شهر لار ارائه می شد که پس از افتتاح این شعبه، شهروندان می ­توانند برای صدور بیمه نامه و یا دریافت خسارت به آدرس جدید واقع در شهر قدیم، خیابان مدرس جنوبی، پلاک 2 مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتقا و بهبود عملکرد فعالیت­ های شعب و باجه ها یکی از اهداف اصلی شرکت بیمه نوین در راستای ارائه خدمات مناسب و بر پایه نیاز روز مشتریان است. بر همین اساس، ایجاد و توسعه شعب جدید طبق نیازسنجی و شناسایی ظرفیت های بیمه ای در شهرهای مختلف کشور، برنامه ریزی و انجام می ­شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهر لار بیمه نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد

امتداد - شعبه توحید بانک مسکن در اهواز به منظور بهره وری مناسب و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان به منطقه کیانشهر اهواز منتقل شد و به این ترتیب اولین شعبه بانکی در این منطقه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، یاور عسکری مدیر شعب استان خوزستان تسهیل در پرداخت تسهیلات ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن و نیز تامین مالی دو پروژه بزرگراهی در استان شامل دارخوین – شادگان و خیرآباد – بهبهان را از مهم ترین دلایل انتقال شعبه توحید به منطقه کیانشهر اهواز برشمرد.

 

 

 

وی ادامه داد: کیانشهر یکی از مناطق تقریبا جدید اهواز به شمار می رود که در مدت اخیر، ساخت و ساز در آن رونق گرفته است و نیاز بود که سازندگان مسکن، فعالان صنعت ساختمان و اهالی منطقه از وجود یک شعبه بانکی بهره مند شوند که خوشبختانه بانک مسکن در این زمینه پیشگام بود و اولین شعبه بانکی در این منطقه را افتتاح کرد.

به گفته عسکری بسیاری از ساخت و سازها در این منطقه با استفاده از تسهیلات بانک مسکن صورت گرفته است. مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان ابراز امیدواری کرد با اغاز به کار این شعبه در منطقه کیانشهر بتوانیم خدمات مناسب و مورد نیاز به مردم منطقه ارایه دهیم و زمینه عمران و آبادی و توسعه در منطقه کیانشهر اهواز را بیش از گذشته مهیا کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور جایگزین می‌شوند
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور جایگزین می شوند
  • محورهای 15گانه یزدِنوین در راستای تحقق شعار سال است