Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش پازل همدلی با شعار "قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود" با محوریت تهیه و توزیع کوله پشتی مدرسه به همراه بسته کامل لوازم التحریر جهت ارائه به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی شهر تهران افتتاح شد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ در مراسمی با حضور مهندس مهدی کاظمی خالدی مدیرکل مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور، محمد کریم آریا معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران ،دکتر سید سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران ، مهندس حسین میرزایی مشاور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، دکتر اشکان تقی پور مدیرعامل موسسه خیریه پیشگامان جمشید، مجید اکبری نماینده تولید کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر کشور، خیرین و نمایندگان موسسات خیریه و چند تن از اعضای مجمع خیرین کشور از پازل همدلی در سالن اجتماعات بهزیستی شهر تهران رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ابتدای این مراسم مهندس مهدی کاظمی خالدی مدیرکل مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور گفت: طرح پویش پازل همدلی صرفا از سوی سازمان بهزیستی نیست و با کمک مجموعه های خصوصی و تولید کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر صورت گرفته است.

او افزود: در طرح پازل همدلی، ظرفیت شفافی را ایجاد کردیم و به جای اینکه  ما برای جمع آوری کمک ها  تعیین کننده و تصمیم گیرنده باشیم، از بدنه خود مردم، این ظرفیت سازی صورت پذیرفته است و این مجمع های مردمی ساختاری دارند که این کمکها با نظارت خود مردم به دست مردم برسد.

به گفته او: اولویت در این طرح شفاف سازی است.  به این صورت که همه ، از جمله آنهایی که مشارکت نموده اند ، رسانه ها  و مردمی که به انجام کار خیر علاقه دارند ، بتوانند شفاف ببینند که چه اتفاقی در جریان است و صفر تا صد این فرآیند کمک رسانی را بدانند.

کاظمی تصریح کرد: مردم در پویش ایران همدل خیلی خوب عمل کردند و این پازل همدلی نیز به عنوان یک نماد برای این پویش و پویش ایران همدل به یادگار خواهد ماند.

مدیرکل مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور ابراز کرد: قرار است که یک پازل 600 هزار  قطعه ای در یک مکان نصب شود که جزء میراث فرهنگی همه استانها و ایران شناسی برای نسل های آینده خواهد شد و اسم کسانی که در آن مشارکت می کنند ثبت شده و این کار به عنوان بزرگترین پازل از طرف ایران در کتاب رکوردهای جهانی(گینس) ثبت و شاخص یک کار خیر جمعی ماندگار شود.

او عنوان کرد: هدف مهم دیگر طرح در این است تا ظرفیتی را ایجاد کنیم که افراد بیشتری بتوانند بیایند و در کنار دیگر خیرین، به جامعه خیرین بزرگ بهزیستی اضافه شوند و این قطعات پازل 10 هزارتومانی برای این است که هر کسی با هر توان و امکانی بتواند مشارکت و نام خود را در این مجموعه ثبت کند.

کاظمی اضافه کرد: در نهایت قرار است که با همت 42 تولید کننده نوشت افزار و لوازم التحریر بتوانیم 60 هزار بسته لوازم التحریر برتر تولید داخل را به دست دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی برسانیم و آنها از این محصولات با کیفیت استفاده کنند.

سعید سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن تشکر  از خیرین گفت: یکی از برنامه های اساسی سازمان بهزیستی، همواره بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت خیرین در مسیر کمک به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده است و مطمعنا حضور این انسانهای نوعدوست که درد جامعه و  مشکلات اجتماعی را با تمام وجودشان احساس میکنند و به واسطه توجه به مسئولیت اجتماعیشان به یاری دستگاههای حمایتی می آیند، در رفع مشکلات جامعه بسیار مفید و کمک کننده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پازل همدلی بهزیستی شهر تهران بهزیستی شهر تهران مشارکتهای مردمی لوازم التحریر پازل همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم