Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یک منبع نظامی یمن ی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۲ بار آتش‌‎بس الحدیده در غرب یمن را نقض کرده است.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، جنگنده‌های ائتلاف سعودی چهار حمله هوایی به خیابان «الخمسین» و «الجبیله» داشتند و پرواز یک جنگنده در آسمان «حیس» و ۲۱ هواپیمای جاسوسی در آسمان «الجاح»، «الجبلیه»، «التحیتا» و خیابان الخمسین مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع نظامی مذکور افزود، آتش‌بس الحدیده در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بار با بمباران موشکی و توپخانه – ۵۳۳ موشک و خمپاره- و ۲۴۸ بار با انواع اسلحه نقض شد.

در ادامه این گزارش آمده است، ائتلاف سعودی سه حمله هوایی به شهرهای «صراوح» و «مدغل» در مأرب و سه حمله هوایی مشابه به شهرهای «خب» و «الشعف» در «الجوف» در شمال شرق یمن داشتند.

۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ هیأت دولت صنعاء و هیأت دولت منصورهادی برای اولین بار توانستند در استکهلم سوئد، بر سر آتش‌بس در استان الحدیده و جابه‌جایی نیروها به توافق برسند، توافقی که امیدها را برای پیشرفت در باقی مسائل را زنده کرد، اما کارشکنی‌های ائتلاف سعودی تا کنون مانع از تحقق این امر شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی یمن آتش بس ائتلاف سعودی دولت منصورهادی ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های ایران به هدف خوردند /ضربات سنگین ایران به پایگاه هوایی اسرائیل /۱۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکۀ خبر در زیرنویسی خبر داد؛ بر اساس گزارش‌های دریافتی تا این لحظه نیمی از موشک‌های پرتاب های به‌سمت سرزمین‌های اشغالی با موفقیت به هدف خورده است.

تسنیم نیز نوشته است؛ ایران از حمله تلافی جویانه امروز در اسراییل چندین هدف را دنبال می‌کرد. یکی از این اهداف حمله به پایگاه هوایی بود که اسراییلی‌ها از طریق آن بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را مورد اصابت قرار دادند.

تصاویر و داده‌ها حاکیست که ضربات سنگینی به این پایگاه وارد شده است.

فارس نیز نوشته است؛ شبکه ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد ایران ۷۰ موشک دیگر به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

وی گفته که پیش از این هم ایران ۸۰ موشک شلیک کرده بود که این موضوع شمار موشک‌های شلیک‌شده ایران را به ۱۵۰ فروند می‌رساند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894853

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • مقام اسرائیلی: حمله ایران بالاتر از سطح انتظار ما بود
  • مقام نظامی اسرائیل: حمله ایران بالاتر از سطح انتظار ما بود
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • ازسرگیری فعالیت خطوط هوایی رژیم صهیونیستی/رامون همچنان تعطیل است!
  • بازگشایی حریم هوایی کشورهای عربی
  • الجزیره: اسرائیل تاکنون چنین حمله گسترده ای را به خود ندیده بود
  • موشک های ایران به هدف خوردند /ضربات سنگین ایران به پایگاه هوایی اسرائیل /۱۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد