Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@04:52:56 GMT

کدام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۸۲۷۰

کدام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند؟

طراحی سایت یکی از اقداماتی است که می‌تواند کسب و کارها را وارد بازار جدیدی کرده و فرصت دیده شدن و فروش بیشتر را به آن‌ها بدهد. امروزه، سایت‌های متعددی خدمات طراحی سایت  را ارائه می‌کنند. بنابراین، هر کسب و کاری می‌تواند به راحتی با خرید سایت شرکتی یا فروشگاهی آماده صاحب پایگاه اینترنتی شده و از این طریق با جامعه‌ی مشتریان خود تعامل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعامل می‌تواند، شامل مشاوره خرید، فروش محصول و پشتیبانی باشد.

طراحی سایت شرکتی ارزان

وقتی از کسب و کارهای نوپا یا استارتاپ‌ها صحبت می‌کنیم طبیعتا با محدودیت بودجه مواجه هستیم. با وجود این، داشتن وبسایت یکی از ضروری‌ترین امور برای کسب و کارهای نوپا به حساب می‌آید.

شرکت‌هایی که به نحوی خدمتی ارائه می‌دهند یا محصولی را عرضه می‌کنند نیاز دارند که توسط جامعه دیده شوند. روش‌های متعددی برای دیده شدن وجود دارد. نصب بیلبورد تبلیغاتی در یک منطقه‌ی پر عبور و مرور شهر می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد؛ اما این کار هم هزینه‌ی بسیار بالایی دارد؛ هم نهایتا تعداد محدودی از ساکنان یک شهر را با کسب و کار شما آشنا خواهد کرد. این در حالی است که راه‌اندازی وبسایت و مدیریت صحیح آن شما را با هزینه‌ی به مراتب کمتر در معرض دید بی‌نهایت مخاطب قرار می‌دهد.

طراحی سایت شرکتی ارزان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای کسب و کارها در شروع فعالیت است. این خدمت مخصوصا برای شرکت‌هایی که فروشنده‌ی کالا هستند، می‌تواند بسیار مفید باشد. شرکت‌هایی که خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان را ارائه می‌دهند کلیه‌ی امور مربوط به خرید دامنه و هاست و پیاده‌سازی بخش مدیریت و قالب سایت را بر عهده می‌گیرند. در نتیجه تنها کاری که لازم است شما انجام دهید خرید سایت آماده شرکتی است.

خرید سایت فروشگاهی آماده ؛ میانبری جالب!

برای راه‌اندازی یک وبسایت همواره مراحلی وجود دارد که باید طی شود. این مراحل عمومل شامل خرید دامنه، اجاره‌ی هاست، ساخت دیتابیس در هاست، نصب CMS، پیاده‌سازی قالب و طراحی سایت هستند. معمولا تنها در پایان این مراحل شما هستند که شما قادر به مشاهده‌ی وبسایت خود خواهید بود. حال تصور کنید که این مراحل را از انتها به ابتدا طی کنید. یعنی ابتدا ظاهر نهایی سایت را ببینید، پسند کرده و بخواهید که برایتان شخصی سازی شود. این همان اتفاقی است که در خرید سایت فروشگاهی آماده رخ می‌دهد. شما هنگام خرید سایت فروشگاهی آماده پیش‌نمایش قالب سایت خود را تماشا خواهید کرد. در صورت پسند کردن طراحی سایت می‌توانید سفارش پیاده‌سازی آن طراحی سایت روی دامنه‌ی دلخواه خود را ثبت کنید.

خرید سایت فروشگاهی آماده از چند جهت به نفع  شما خواهد بود. اول اینکه هزینه‌های مربوط به طراحی سایت به شدت کاهش می‌یابند. به عنوان یک کسب و کار نوپا قطعا کاهش هزینه‌ها برایتان در اولویت است. با خرید سایت فروشگاهی آماده می‌توانید فروش آنلاین خود را آغاز کنید و رفته رفته طراحی سایت را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

کسب و کارهای با سابقه و مشکل ورود به دنیای وب!

یکی از معضلاتی که کسب و کارهای با سابقه با آن مواجه هستند عدم برخورداری از یک سایت با طراحی به روز و پاسخگویی آنلاین است. این کسب و کارها برخلاف شرکت‌های نوپا معمولا مشکل محدودیت بودجه ندارند؛ اما به دلیل عدم احساس نیاز به حضور در فضای مجازی از بازار گسترده‌ی فروش آنلاین غافل شده‌اند.

چنانچه صاحب کسب و کار و برند شناخته شده‌ای هستید و هنوز به پتانسیل‌های موجود در فضای سایبری اطمینان ندارید، می‌توانید با استفاده از خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان کاوش خود در دنیای فروش آنلاین را آغاز کنید. در این کاوش که هزینه‌ی ناچیزی برایتان دارد، کافی است پس از خرید سایت فروشگاهی آماده، عکس، مشخصات و قیمت محصولات خود را در آن قرار دهید تا کاربران به خرید اینترنتی از شما ترغیب شوند.

داشتن پشتیبانی آنلاین نیز می‌تواند به اعتبار شما بیافزاید. با داشتن یک پایگاه اینترنتی می‌توانید بخش پشتیبانی آنلاین نیز داشته باشید. این کار علاوه بر این‌که از میزان تماس‌ها تلفنی شرکت می‌کاهد، برای کاربر نیز راه سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تری برای رسیدن به پاسخ سوالات و دریافت مشاوره یا پشتیبانی است.

کسب و کارهای اینستاگرامی

امروزه بسیار از افراد برای عرضه‌ی خدمات یا محصولات خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند. صفحات تجاری متعددی را می‌توان در این شبکه اجتماعی پیدا کرد که در زمینه‌ها مختلف از فروش کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی تا بسته‌های آموزش زبان فعالیت دارند.

یکی از معضلات صاحبان این صفحات همواره این است که کاربران به سختی به یک صفحه‌ی اینستاگرامی که می‌تواند توسط هر فردی ساخته شود اعتماد می‌کنند. در واقع، هرچند ممکن است اینستاگرام محصولات شما را به کاربران زیادی نشان دهد، نرخ تبدیل این کاربران به مشتری واقعی معمولا در ابتدای فعالیت پایین است.

طراحی سایت شرکتی ارزان می‌تواند به کسب و کارهای اینترنتی کمک کند که اعتماد کاربر را جلب کند. کاربر با دیدن یک سایت فروشگاهی منتسب به صفحه اینستاگرامی تا حدود زیادی قانع خواهد شد که صاحب صفحه سوء نیتی نداشته و صاحب یک کسب و کار معتبر است. به علاوه، با داشتن یک وبسایت اختصاصی در صورت اعمال محدودیت روی شبکه‌های اجتماعی کاربران خود را از دست نخواهید داد. سایت شما به عنوان پایگاهی که کاملا تحت اختیار شماست، همچنان پل ارتباطی شما با کاربران خواهد بود.

«سایت دیزاین» ؛ دست یاریگرتان در دنیای کسب و کار اینترنتی

طراحی سایت شاید در گذشته اقدامی پرهزینه و غیرضروری به حساب می‌آمد؛ اما امروزه با رشد مصرف اینترنت و دسترسی اکثریت جامعه به فضای مجازی، داشتن وبسایت به یک ضرورت برای کلیه‌ی کسب و کارها اعم از استارتاپ‌ها و شرکت‌های باسابقه تبدیل شده است.

خوشبختانه، امروزه با وجود مجموعه‌های معتبری همچون «سایت دیزاین»، طراحی سایت به اندازه‌ی قبل پرهزینه و زمان‌بر نبوده و طراحی سایت شرکتی ارزان تر از همیشه است. بنابراین، اگر صاحب کسب و کاری هستید که در آن خدمت یا کالایی را به فروش می‌رسانید، می‌توانید با خرید سایت فروشگاهی آماده از «سایت دیزاین» (sitedesign.ws)، هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود اقدام کنید تا با این کار از بازار گسترده‌ی خریداران اینترنتی نیز بهره‌مند شوید و از غافله‌ی رقبای پرقدرتتان جا نمانید!

توجه داشته باشید سایت آماده‌ای که خریداری می‌کنید، ملاحظات فنی سازگاری با موتورهای جستجو، در آن‌ها رعایت شده باشد؛ اما بهرحال برای بالا آمدن در نتایج جستجوهای مرتبط در گوگل، لازم است پس از راه‌اندازی سایت محتوای سازگار با موتورهای جستجو، تولید کنید و البتـــــــــــــــــه... البته در کنار همه این‌ها سری به وبسایت «سایت دیزاین» بزنید و حجم آفرهای ویژه این مجموعه را با چشمان خودتان ببینید تا باورتان بشود...!

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا طراحی سایت کسب و کار اینترنتی کسب و کار اینستاگرامی رپرتاژ آگهی چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا کسب و کارهای کسب و کارها راه اندازی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛علیرضا رهایی درمراسم رونمایی از سامانه مهارت افزایی اسکلینو (Skillinno» با بیان اینکه شاید برای چند سال متوالی است که عنوان تولید در نام گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، امسال نیز جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان شعار سال معرفی شد، گفت: این نام گذاری از یک جنبه‌ای برای مراکز علمی و دانشگاه‌های کشور به منظور اینکه بتوانیم راهکار‌هایی را برای تحقق آن بررسی کنیم بسیار با اهمیت است. در واقع اگر قرار باشد بحث تولید یک اقدام موثر و قابل رقابت در سطح کشور و بین الملل محسوب شود باید به توسعه تولید دانش بنیان توجه کنیم. در این صورت هم در رفاه عمومی مردم موثر عمل کردیم و هم در فضای اقتصاد داخلی جامعه و بین الملل نقش آفرینی نموده ایم.


وی در تصریح کرد: به نظر می‌آید برای مشارکت مردمی در تولید باید در محافل مختلف بستر‌های مناسب و امنی وجود داشته باشد تا مجموعه‌های مردمی بتوانند وارد فضای سرمایه گذاری شده و در تولید نقش داشته باشند. ما نیز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این زمینه فکر می‌کنیم تا برنامه‎ها و طرح‌های مناسبی را در این زمینه پیشنهاد بدهیم.


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: یکی از بحث‌هایی که در بحث دانش بنیان مطرح است اینکه باید نیروی انسانی مناسب با اطلاعات و دانش بالا تربیت شوند، دانشجویان و دانش آموختگان باید در این زمینه نقش جدی داشته باشند. مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه ما در قالب ۱۸ دانشکده تخصصی که وجود دارد تحصیلات خود را با کیفیت مناسبی ارائه می‌دهند. اما شاید مجموعه اطلاعات دانشگاهی که دانشجویان کسب می‌کنند برای ورود به بازار کار کفایت نکند و نیاز باشد مسائل بازار کار، مالی، اقتصادی، مدیریتی، کارآفرینی و ... از جبنه‌های مختلف به آن‌ها آموزش داده شود تا آمادگی بهتری برای ورود به بازار کار داشته باشند.


رهایی افزود: یک اقدام دیگری که معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سازماندهی کردند و از همکاری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه نیز استفاده شد طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به عنوان راهنمای کار دانشجویان است تا به کمک آن مهارت‌های مورد نیاز بازار کار به صورت مرتب و به روز و برای استفاده دانشجویان برای حضور در بازار کار استفاده شود.


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان خاطر نشان کرد: با راه اندازی سامانه فوق از یک طرف دانشجویان و دانش آموختگان مجهز به یک سری تکنیک‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های اجرایی و کارآفرینی خواهند شد و از طرف دیگر به نحوی از مهاجرت دانش آموختگان نیز جلوگیری می‌شود. امیدوارم این سامانه مرتب به روز شود و توسعه پیدا کند.

حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه‌ها

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه‌ها در این دانشگاه خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۳.۵ میلیارد تومان از پایان نامه‌های دانشجویان در راستای نیاز‌های صنعت، حمایت کردیم.


محمد جواد عامری شهرابی در مراسم رونمایی ازسامانه مهارت افزایی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.


وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگ‌های و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.


عامری خاطر نشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیاز‌های کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.


وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر جز اولین دانشگاه‌های تهران است که اقدام به راه اندازی پلتفرم مهارت افزایی کرده است، گفت:هدف از این اقدام علاوه بر درگیر کردن اساتید، درگیر کردن و مشارکت بیشتر دانشجویان در این حوزه است.


وی تاکید کرد: در ادامه احساس شد که دانشجویان برای ورود به بازار کار نیاز به کسب مهارت‌های اولیه دارند و در پلتفرمی که امروز رونمایی شد باعث می‌شود دانشجویان مهارت خوبی را برای این منظور کسب کنند و بتوانند بهتر وارد بازار کار شوند و هم خود را برای رفع نیاز‌های کشور آماده کنند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • خرید لوازم یدکی بی ام و
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • سهامداران برای خرید کدام نمادها صف کشیدند؟
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت
  • انتخاب اول طراحان برای نمای ساختمان‌های مدرن؛ آجر نما