Web Analytics Made Easy - Statcounter

١۶ مهرماه سال جاری سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ١.۶۵٠ میلیارد تومان برای پرداخت هزینه‌های مربوط به مقابله با کرونا از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت پرداخت کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، برای دومین بار در ماه جاری، امروز ٣٠ مهرماه، دکتر محمدباقر نوبخت در ابلاغ دیگری به وزارت بهداشت، دستور تحصیص مبلغ ٩٠٠ میلیارد تومان اعتبار مجدد از صندوق توسعه ملی بابت هزینه‌های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مبلغ بر اساس دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه باید صرف «جبران کسری درآمد بیمارستان‌های درگیر کرونا و پرداخت کارانه‌های معوق (٧٠٠ میلیارد تومان)»، «تامین کیت آزمایشگاهی شناسایی موارد مثبت(١۵٠ میلیارد تومان)»، و «تکمیل و تجهیز ملزومات شبکه بهداشت (۵٠میلیارد تومان)»، شود.

گفتنی است در ابلاغ مبلغ ١۶۵٠ میلیارد تومان پیشین برای هزینه‌های مربوط به مقابله با کرونا؛ نیز مشخصا ٧٠٠ میلیارد تومان صرفاً برای جبران کسری درآمد بیمارستان‌های درگیر کرونا و پرداخت کارانه‌های معوق

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتبار یک میلیارد یورویی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام