Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت از وزیران نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئولیت دستگاه‌های برگزیده در خدمت‌رسانی به مردم تقدیر کرد.

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، جشنواره شهید رجایی به شکل سال‌های قبل برگزار نشده و لذا تقدیر از دستگاه‌های برگزیده در خدمت‌رسانی به شکلی محدود برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جشنواره شهید رجایی امسال، وزارتخانه‌های نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان‌های بنادر و دریانوردی، بورس و اوراق بهادار و گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و تولید نیروی برق حرارتی به عنوان دستگاه‌های اجرایی منتخب براساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ برگزیده شدند.

در جشنواره شهید رجایی که هر ساله با هدف تشویق و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای عملکرد و انتقال تجربیات موفق در بین دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌گردد، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به آن از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گردیده و ضمن اعلام نتایج آن به دستگاه‌ها، جهت آگاهی از وضعیت نتایج ارزیابی عملکرد و ایجاد زمینه‌های بهبود آن، از دستگاه‌های برگزیده نیز در مراسم جشنواره شهید رجایی با حضور رئیس محترم جمهور تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت روحانی رئیس جمهور جشنواره شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با تقدیر از حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این مأموریت موفقیت‌آمیز و اقدام مقتدرانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، کام ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان را شیرین نمود و پاسخ کوبنده به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: این مأموریت ارزشمند نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران اسلامی بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است و این حمله در پاسخ به ظلمی بود که هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم صورت می‌گرفت و از طرفی جسارت رژیم صهیونیستی به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ کوبنده ای داده می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه کمیته‌های زیر مجموعه شورای اطلاع رسانی باید پویا و فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، تجهیز و توسعه روابط عمومی‌ها و حمایت از اصحاب رسانه یکی از راهبردهای ما در شورای اطلاع رسانی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند و طبق سال گذشته یکشنبه و سه شنبه‌های پاسخگویی به صورت منظم دنبال شود.

پورات با اشاره به اینکه میز خدمت در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت گفت: یکی از کارهایی که با درایت استاندار بوشهر دنبال شده، راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و نشست‌های مردمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مردم در بخش‌ها و دهستان‌های استان بوده است تا به مهم‌ترین شعار دولت یعنی مردم‌گرایی عمل کرده باشیم و مردم، مسئولان را در دسترس خود بدانند.

وی اظهار کرد: امسال عملکرد مدیران در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی توسط شورای اطلاع رسانی استان بوشهر ارزیابی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تبیین دستاوردها با استفاده از ابزارهای هنر و رسانه توسط دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و اطلاع رسانی باید هنرمندانه باشد.

کد خبر 6079429

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • دستور رئیس‌جمهور برای اتخاذ تدابیر لازم برای جنگ روانی دشمن
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی