Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص تعویق یک هفته‌ای لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نمی‌توان تعویق لیگ را به نفع یا ضرر کسی یا تیمی دانست. سلامت بازیکنان و مردم برایمان بسیار مهم است و باتوجه به شرایط موجود تصمیم درستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه گفت: تشخیص سازمان لیگ تعویق یک هفته‌ای برای شروع مسابقات لیگ برتر بود؛ اما باتوجه به وضعیت کنونی شیوع کرونا، ممکن است تعویق یک هفته‌ای تمدید شود؛ در هر صورت ما باید تابع تصمیمات باشیم.
شجاعی در پاسخ به این سوال که تعویق لیگ به نفع یا ضرر باشگاه‌ها است یا خیر عنوان کرد: تمام باشگاه‌ها با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خودشان را برای شروع رقابت‌ها آماده کرده‌اند. ما نیز با برگزاری بازی‌های تدارکاتی، شرایط خوبی داریم؛ اما اگر یک بازیکن به کرونا مبتلا شود فاجعه‌ای برای خود بازیکن و هم‌تیمی‌هایش و همچنین خانواده آن‌ها رقم می‌خورد.
او درباره وضعیت نقل و انتقالاتی ذوب آهن بیان کرد: جذب بازیکن به نظر رحمان رضایی سرمربی باشگاه بستگی دارد تا برای خریدشان اقدام کنیم. بازیکنان خوبی نظیر شهاب گردان، میلاد جهانی، محمد قریشی، مهرداد قنبری، حسین شنانی، عرفان پورافراز و علی دشتی جایگزین بازیکنان جداشده از تیم شده‌اند و تلاش می‌کنند تا با شرایط تیم هماهنگ شوند.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن، شایعه جذب ربیع‌خواه و زکی پور را تکذیب کرد و گفت: توافق با محسن ربیع‌خواه صحت ندارد و تا مذاکره قطعی نشود نمی‌توان درباره آن صحبت کرد؛ همچنین میلاد زکی پور بازیکن استقلال است و صحبت در مورد این بازیکن درست نیست.
شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: هادی محمدی با توافق دو طرفه و دریافت رضایت‌نامه از ذوب آهن جدا شد؛ اما بازیکن خروجی دیگری در حال حاضر نخواهیم داشت و در ادامه همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد.
انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال کرونا ویروس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ

منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد، اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت، اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.


او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تنهاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.


حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تنهاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • نشانه‌هایی که می‌گویند کلیه‌های شما به درستی کار نمی‌کنند (فیلم)
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • قارچ چاگا ؛ برای افرادی که به سیستم ایمنی خود اهمیت می دهند(+عکس)
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!