Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:39:49 GMT

امتحانات کرمان حضوری برگزار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۸۵۲۸

امتحانات کرمان حضوری برگزار می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد به خصوصیات مدیران کارآمد از نظر تعالیم دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: تعامل، همدلی، مشارکت جویی، مشارکت پذیری و خلاقیت و نو آوری از مهمترین خصوصیات مدیران کار آمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نگاه سیستمی و شبکه‌ای به تمام محیط پیرامون و اطراف می‌تواند یکی دیگر از ویژگی‌های یک مدیر کارآمد باشد، افزود: توجه به نیاز‌های انسانی کارکنان و همچنین ارزش‌های والای انسانی لازمه کارآمدی مدیران است.

اسکندری نسب تصریح کرد: یک مدیر بهره ور، تمامی زمینه‌ها را برای اصلاح نگرش‌ها و مهارت‌ها و همچنین افزایش سطح دانش خود و کارکنانش فراهم می‌کند و همواره به دنبال اصلاحات است و با یک برنامه ریزی دقیق، نقطه آغاز و پایان آن را تعیین می‌کند.

او با بیان اینکه مدیر کارآمد پیشقدم و خود آغازگر، خود پیش برنده، خود ناظر و خود ارزشیاب است و دیگران را نیز به این امر دعوت می‌کند، بیان داشت: مدیر کارآمد از رو در رویی با مشکلات نمی‌هراسد و همواره با آغوش باز به سوی مشکلات رفته و خود و کارکنانش را در این مسیر می‌آزماید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر تدوین و طراحی دسترسی دانش آموزان به آموزش و قرار دادن آن در معرض دید بازدیدکنندگان تاکید کرد و گفت: کم کاری در این زمینه و دسترسی نداشتن دانش آموزان به آموزش در شرایط فعلی گناه نابخشودنی است.

اسکندری نسب افزود: امتحانات دانش آموزان طی سال تحصیلی جاری، تحت هر شرایطی حضوری برگزار خواهد شد.

او بازدید مستمر از جریان آموزشی مدارس و حضور در شورای معلمان مدرسه را نیز ضروری دانست و تصریح کرد: اشراف کامل رئیس اداره به فرصت ها، تهدید ها، نقاط ضعف و قوت حوزه کاری لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

اسکندری نسب افزود: توانمند سازی همکاران در زمینه استفاده از فناوری نوین، به ویژه فضای مجازی و شبکه شاد در شرایط فعلی ضروری است.

او خواستار توجه اصولی به اجرای بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش شد و بر شرکت فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آن‌ها در پویش ملی آجر به آجر تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان کرمان آموزش و پرورش اسکندری نسب استان کرمان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ با تک ماده ۴ درس را با نمره ۷ قبول شوید

براساس اعلام آموزش و پرورش، شرط ۲ عنوان درس نهایی و دو عنوان درس غیرن‌هایی برای استفاده از تک ماده حذف شد و دانش آموزان می‌توانند تا ۴ درس را بدون درنظر گرفتن نهایی و یا غیرن‌هایی تک ماده کنند.

در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز در گفتگو با ما درباره امکان تک ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرن‌هایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند، اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.

وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی‌آید.

منبع: ایرنا

tags # دانش آموزان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ با تک ماده ۴ درس را با نمره ۷ قبول شوید
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند