Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایتالیا در ایران با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، پرون، سفیر ایتالیا درتهران در توییتی نوشت: تصریح مجدد روابط دوستی و پیوندهای همکاری میان ایتالیا و ایران و گفت‌وگو در مورد گرایشات بین المللی در دیدار امروز با حجت الاسلام ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود

به گزارش «نماینده»، وحید جلال زاده در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند)، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نظارت‌ها و جلساتی که با ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع داشتند نسبت به تقویت و توسعه پژوهش، علوم و فناوری در حوزه های دفاعی و امنیتی ذیل موسسات تابعه وزارت دفاع به نتیجه رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص دولت هم پیشنهاداتی ارائه کرد و در کمیسیون امنیت ملی با حضور دستگاه‌های مختلف بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه به منظور طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین سازمانی با عنوان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی شکل گرفت، بیان کرد: این سازمان به همت شهید فخری‌زاده و با هدف دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی در حال و آینده و با تأکید بر نوآوری و پشتیبانی از توسعه آن و در راستای غافلگیری فناورانه دشمن و پیشگیری از غافلگیری فناورانه کشور با تأکید بر مدیریت و دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور شالوده شکن و پرمخاطره و برترساز در حوزه‌های تهدیدهای نوین و نوپدید شکل گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به تصویب این طرح در صحن علنی امروز مجلس، تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل این سازمان شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمن باشیم.

دیگر خبرها

  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین است