Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:33:44 GMT

حضور رعد پدافند مشهد در لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۸۶۰۳

حضور رعد پدافند مشهد در لیگ برتر بسکتبال

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی از حضور یک تیم مشهدی دیگر در لیگ برتر بسکتبال خبر داد و اعلام کرد در سال جاری، دو تیم رعدپدافند و آویژه صنعت از مشهد در رقابت های لیگ برتر بسکتبال حضور خواهندیافت.

مجید ولی پور در گفت‌وگو با ایسنا، از حضور یک تیم دیگر از مشهد در لیگ برتر بسکتبال کشور خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم رعد پدافند نیروی هوایی که حضور خود را در لیگ برتر پیش از این اعلام نموده بود، به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال شرکت خواهد کرد و به عنوان نماینده دیگر استان برای حضوری موفق در کنار تیم پارسا به مصاف حریفان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: جمال صیفی سرمربی رعدپدافند خواهدبود و فرشاد فراهی و امین تهرانی، دو مربی جوان مشهدی و میلاد باقری، مربی بدنساز خراسانی نیز در کادرفنی رعد حضور خواهند داشت.

ولی پور با اشاره به فرصتی که برای بسکتبالیست‌های خراسانی فراهم شده، تصریح کرد: حضور رعد به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال، فرصتی جدید برای جوانان استان چه در سمت مربیگری و چه در سمت بازیکن خواهد بود که توان علمی و فنی خود را به کشور نشان دهند. از سوی دیگر با توجه به نوع تیم داری پدافند خوشحالیم که دو تیم استان، همسو با یکدیگر برای حضوری موفق در لیگ برتر تلاش خواهندکرد.

وی افزود: حضور رعد کمک بزرگی به پرورش بازیکنان استان خواهدکرد تا در زمان خدمت مقدس وظیفه با حضور در این تیم به تمرینات خود ادامه داده و در سال های آینده با توان بالاتر در مسابقات حضور یابند. امیدواریم شاهد موفقیت برای دو نماینده استان در لیگ برتر در مقابل حریفان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مشهد در لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری که طبق عادت قدیمی مشهد را برای اردوی تیم‌هایش انتخاب کرده از ابتدای امسال هم در مشهد اردو زد و فردا در همین شهر باید به مهمانی خوشه‌طلایی برود، تیمی که حالا پس از استعفای خسرو حیدری، ایمان رزاقی را به عنوان سرمربی معرفی کرده است.

مهاجری که تیمش با یک بازی کمتر در صدرجدول لیگ آزادگان حضور دارد، حالا با شور و نشاط بیشتری در مشهد حضور دارد و تمرینات شاگردانش را زیرنظر گرفته است.

او پیش از این روزهای خوبی را در مشهد با سیاه‌جامگان، پدیده و شهرخودرو گذرانده است و حالا با شکست خوشه‌طلایی می‌تواند کام لرتباران را برای یک صعود خاطره‌انگیز، شیرین کند.

عکس: محسن بخشنده

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود
  • آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران