Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حیدری روز چهارشنبه در دیدار با مدیران ورزشی استان، افزود: ایجاد بستر برای تحرک و پویایی بیشتر شهروندان، آن هم در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا تحرک خانواده‌ها بسیار کمتر از قبل شده، ضروری است و امیدواریم این خلاء زیرساختی و سرانه‌های ورزشی با همپوشانی ظرفیت‌های بین‌بخشی جبران شود.
وی ادامه داد: یکی از ماموریت‌های اصلی مدیریت شهری توجه به ورزش همگانی است ولی در عین حال سعی کردیم به منظور تقویت هویت شهری و الگوسازی برای جوانان و ایجاد تعلق خاطر نسبت به شهر، از ورزش قهرمانی نیز حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این اقدام در کنار ایجاد نشاط و شادابی عمومی، نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.
وی افزود: شرایط نامناسب اقتصادی و محدود شدن منابع مالی مشکلات بسیاری را برای حوزه تربیت بدنی استان ایجاد کرده ولی با این وجود شرایط خوبی را در خراسان رضوی شاهد هستیم.
حیدری ادامه داد: تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف یکی از سیاست‌های شاخص و اصلی شورای پنجم شهر مشهد بوده که تکیه بر این نگاه، دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای برای شهر مشهد داشته و این رویکرد می‌تواند در بهره‌گیری مشترک از ظرفیت‌ها و امکانات مجموعه‌های مختلف حاکم شود.
وی همچنین با حضور در بوستان ملت و در جمع گروه‌های ورزش صبحگاهی گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون معادل دو برابر آنچه در گذشته شاهد بوده‌ایم، مسیرهای دوچرخه توسعه پیدا کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: یکی از دغدغه‌های ما موضوع ورزش بانوان بود که سعی شد شرایط مناسبی را با وجود محدودیت‌هایی که دارند، ایجاد کنیم و برهمین اساس، علاوه بر بوستان بانوان ریحانه، بوستان بانوان بهار نیز برای بانوان مشهد در نظر گرفته شد و در بوستان جنگلی وکیل‌آباد نیز فضایی ویژه بانوان درنظر گرفته شده که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
هفته تربیت‌بدنی از ۲۹ مهر ماه آغاز شده است.

برچسب‌ها مشهد پارک ملت محمدرضا حیدری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد پارک ملت محمدرضا حیدری مشهد پارک ملت محمدرضا حیدری اخبار کنکور شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۹۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۸۴ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با عدد شاخص ۱۱۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

کد خبر 6085100

دیگر خبرها

  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است