Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه شهرداری تهران، "پیروز حناچی شهردارتهران در پاسخ به اینکه اماکن ورزشی شهرداری تهران در زمان کرونا به حالت تعطیل و نیمه تعطیل در آمده اند، آیا جبران خسارتی از سوی دولت در این حوزه صورت گرفته است؟ گفت: در این باره دولت کمک مالی و ریالی به شهرداری نداشته است.

وی در هفته تربیت بدنی و با حضور در جشنواره ورزشی منطقه ۲ با اشاره به ورزش های بومی و محلی و ورزش هایی که به تازگی به محدوده بازی های لیگ و بین المللی اضافه شده اند، افزود: برنامه ورزشی امروز حرکت نمادینی بود که در شرایط کرونایی باید بتوانیم با ورزش و نشاط، قدری از روحیه خمود شهروندان را در شرایط قرنطینه بازسازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در خصوص اختصاص فضای باز بوستان های پایتخت به ورزش همگانی ادامه داد: شهروندانی که قبل از شیوع ویروس کرونا در سالن ها و باشگاه های ورزشی شهرداری ورزش می کردند، در حال حاضر این فضا را برای این افراد فراهم کرده ایم تا بتوانند به فضای ورزشی باز گردند.

حناچی در خصوص وضعیت سلامت مردم در شهر تهران اظهارکرد: زندگی با عارضه هایی همچون کم تحرکی همراه است که به تبع آن چاقی، دیابت، فشارخون و افزایش وزن به عنوان یک تهدید تلقی می شود که راه حل این موضوع هم پر تحرکی است که البته شرایط کرونایی این موضوع را حادتر کرده که با رعایت فاصله و پروتکل ها، می توان بخشی از این نقیضه را جبران کرد.

به گفته شهردار تهران، تحرک به دنبال خود نشاط آوری دارد و شرایط کرونایی فعلی نیز در عین تهدید این فرصت را برای ورزش به وجود آورده است.

وی در پایان خصوص اینکه اماکن ورزشی شهرداری تهران در زمان کرونا به حالت تعطیل و نیمه تعطیل در آمده اند، خاطرنشان کرد: در این باره دولت کمکی به شهرداری نداشته است.

با حضور در مجموعه تخصصی تیراندازی پردیسان، شاهد بازی های بومی و محلی، تکواندو، تیراندازی، دوچرخه تریال، شوت دارت، تنیس روی میز و سپک تاکرا بود. در این میان، شهردارتهران خود نیز با برداشتن اسلحه، تیراندازی کرد و با پرتاب دارت، سیبل را مورد هدف قرار داد.

تیراندازی با کمان از دیگر فعالیت های ورزشی شهردار تهران بود که پس از تماشای ورزش زورخانه ای صورت گرفت.

همچنین در این جشنواره که با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران و حضور "محمدرضا جوادی یگانه" معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، "امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش و "حسن رحمانی" شهردار منطقه ۲ برگزار شد، گروه های مختلف ورزشی به اجرای حرکات مهیج ورزشی و انجام بازی های بومی محلی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پرداختند.

شهرداری تهران بیش از ۲۰۰مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره دارد که طبق آخرین آمار مدیرعامل سازمان ورزش با شیوه کرونا ۲۰۰میلیارد تومان به این بخش خسار وارد شده است.

برچسب‌ها مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران پیروز حناچی شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران پیروز حناچی شهرداری تهران مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران پیروز حناچی شهرداری تهران اخبار کنکور شهرداری تهران ورزشی شهردار سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟