Web Analytics Made Easy - Statcounter

« عبدالفتاح السیسی » رئیس‌جمهور مصر که به پایتخت قبرس سفر کرده است امروز چهارشنبه با همتای قبرسی خود و نیز نخست‌وزیر یونان دیدار کرد.

السیسی پس از این دیدار گفت که با همتای قبرسی خود و نخست‌وزیر یونان درباره مقابله با سیاست‌های تشدید تنش و دخالت در امور داخلی کشورها توافق کرده است.

طبق گزارش شبکه العربیه، السیسی همچنین در کنفرانس خبری مشترک با همتای قبرسی خود و نخست‌وزیر یونان گفت که قاهره مخالف هر گونه حضور بیگانگان در خاک سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خواستار مقابله با کشورهایی شد که از تروریسم حمایت‌های مالی و تسلیحاتی بعمل می‌آورند.

السیسی همچنین جامعه جهانی را به مسئولیت‌پذیری برای مقابله با حامیان تروریسم فراخواند.

رئیس‌جمهور مصر صبح امروز چهارشنبه برای مشارکت در نشست سه‌جانبه بین مصر، قبرس و یونان به منظور بررسی همکاری‌‌های مشترک به «نیکوزیا» پایتخت قبرس سفر کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عبدالفتاح السیسی سوریه سوریه مصر قبرس رئیس جمهور مصر عبدالفتاح السیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم

مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

به گزارش ایرنا، مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.

ولید الکیلانی در گفت وگو با شبکه العربیه، افزود: به دنبال مکان اقامت جایگزین به جای قطر نیستیم.

وی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسیران با رژیم اسراییل نیز، گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز شنبه ادعا کرد که جنبش حماس حداقل با دو کشور منطقه برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش از دوحه گفت وگو کرده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک ادعا کرده بود که اقدام حماس برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از دوحه در نتیجه فشار مصر و قطر بر این جنبش با هدف کاهش شروط مذاکره با رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

وال استریت ژورنال نوشته بود که اگر حماس قطر را ترک کند مذاکرات دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه و آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در غزه، ممکن است به شکست منجر شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه‌شنبه تاکید کرد: تا زمانی که میانجیگری قطر در مساله غزه ادامه دارد، دلیلی برای بسته شدن دفتر حماس در دوحه وجود ندارد.

«ماجد محمد الانصاری» افزود: سران حماس در دوحه حضور دارند و محدودیتی برای ورود و خروج آنها از قطر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذاکره کننده اکنون در قطر حضور ندارند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک همه طرف‌ها به راه حلی که مورد قبول همه باشد، دست یابیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...