Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: رفتار درست و خدمت به مردم بنای کار نیروی انتظامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، منوچهر امان‌اللهی عصر امروز درنشست هم‌اندیشی با سرگروه‌های جهادی مطالبه‌گر امربه معروف و نهی‌از منکر، با اشاره به برگزاری مکرر اینگونه جلسات برای حل بسیاری از مشکلات‌ اظهار داشت: در حوزه برخورد باجرم با توجه به امکانات و شرایطی ورود کرده و آمار و ارقام نیز حاکی عملکرد خوب این دستگاه در حوزه‌های مختلف است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیچ دستگاه اجرایی بدون ایراد نیست، در تلاش برای رفع عیب و نقص‌ها هستیم از روزی که چار‌چوب‌ها و اولویت‌ها مشخص شد، پرداختن به دغدغه‌های مردم مهمترین وظیفه‌ی نیروی انتظامی شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این جلسه مسائل کلیدی مطرح شدند، که با کارشناسان مطرح کرده و در دستور کار قرار می‌گیرند، مشارکت همگانی و افزایش مهارت‌ها نیاز اصلی جامعه ماست، جلسات بسیاری در این حوزه ها برگزار شده اما می‌طلبد جلسات به صورت ماهانه برگزار شود تا هم گزارشات بیان و هم مطالبات و مشکلات از زبان سرگروه‌ها شنیده شود.

وی در پایان گفت: رفتار درست و خدمت به مردم  بنای کار نیروی انتظامی است، انتقاد بر اطلاع‌رسانی ما وارد بوده که با کمک دوستان این مشکل را حل می‌کنیم.

چالش‌های فرهنگی با احیای امر به معروف و نهی از منکر برطرف می‌شودرئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین: باید با امر به معروف با جریان‌های تحریف و تحریم مقابله کنیمشورای امر به معروف و نهی ازمنکر در 80 درصد دستگاه‌های کشور تشکیل شد‌

حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوالفضل احمدی در ادامه این جلسه بیان کرد: بالغ بر 40 گروه جهادی در شهرستان شهرکرد تحت عنوان گروه‌های امربه معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند که هر گروه 9 الی 10 نفر زیر مجموعه دارد و در عرصه های متعدد بهداشت، امنیت، حجاب و عفاف و... و در حوزه‌های ادارات و عرصه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به تقویت رابطه دادستان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ادامه داد : همکاری دادستان با ستاد امر به معروف در خصوص شناخته شدن گروه‌ها، یکی از نکاتی است که باید تقویت شود زیراکه بعضا دیده می‌شود گروه‌های جهادی از طریق نیرو های انتظامی مورد بازخواست قرار می‌گیرند، حضور موثر گشت نیرو انتظامی در نقاط حساس‌تر مانند پارک‌ها، همچنین مطالبه‌گری نیز از دستگاه قضایی مطرح است و باید از گروه‌های جهادی بیشتر حمایت شود.

معاون‌ مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت نا‌به‌سامان بورس و گرانی‌ها‌ تصریح کرد: این مسائل بستری برای فتنه‌های جدید آماده می‌کنند،که می‌تواند جرقه‌ای برای بی‌قانونی و آشوب‌ها باشد و باید جدی با این موارد برخورد شود.

وی گشت مشترک دادستانی و گروه‌های جهادی در بازار و اصناف را یکی از راه‌های حل مشکلات بازار دانست و افزود: دو نقد نیز بر عملکرد پلیس 110 در دو موضوع سرعت عمل و اقدام تخصصی وارد است و همچنین اختصاص قضات اختصاصی بر جرائم فضای مجازی یکی از مطالباتی است که می‌توان از پلیس 110 داشت.

احمدی در پایان گفت: فعالیت‌های فرهنگی دچار نقص می‌باشد و شورای فرهنگ عمومی ناقص عمل می‌کند که در این زمینه دچار ضعف جدی هستیم و از این شورا  عملکرد قوی‌تری انتظار می‌رود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی چهارمحال و بختیاری گروه های جهادی نیروی انتظامی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای سمنان با بیان اینکه سمنان استان دین مداری و علم و دانش است، تاکید کرد: برخورداری استان سمنان از دانشمندان، فرهیختگان و علما به خصوص سه هزار شهید استان نشان از غنای این استان دارد.

وی با بیان اینکه باید به خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان ادای احترام کرد، افزود: سمنان استانی صنعتی، گردشگری، معدنی و کشاورزی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مصوبات خوبی در دور اول سفر استانی در سال ۱۴۰۰ داشتیم، ابراز کرد: مدیران استان سمنان به خوبی اجرای مصوبات را پیگیری کردند.

رئیسی بیان کرد: گام‌های خوبی در نهضت ملی مسکن برداشته شده تا شاهد رفع نیاز مردم در این زمینه باشیم همچنین فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل و یا تعطیل از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در این استان است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است، گفت: مسئله آب دیگر موضوع مهم استان است.

رئیس جمهور گفت: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما در میانه راه هستیم.

کد خبر 6081571

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید