Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرند تاکید کرد: متولیان فرهنگی و امور جوانان باید با بهره گیری از علوم و تجربه، متناسب با جوان امروزی، برای برون رفت از مشکلات، راهکار ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: جوان سرشار از نیازمندی است که باید از لحاظ اقتصادی، فکری و ازدواج به آن توجه کرده و پاسخگو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: الگوهای عملی جامعه نیز باید رفتارهای مقبولی داشته باشند تا جوانان نیز این رفتارها را بعنوان الگویی برای خود به کار گیرند.

گرشاسبی جوانان را متولی آینده کشور دانست و افزود: ضروری است با توجه به نیازهای نسل جوان در زمینه های مختلف، امنیت روانی شان را تامین کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: معرفی الگوهای موفق و جدید برای جوانان لازم بوده و باید با آسیب شناسی مشکلات جوانان، برای آنها تولید محتوا و رفتار و ذائقه سازی شود.

وی اضافه کرد: ما باید در این عرصه که عرصه علم و تکنولوژی و ابزار است، داشته های خود را با شرایط کنونی سازگار کرده و برای هدایت جوانان بکار گیریم.

رییس اداره ورزش و جوانان مرند نیز ضمن تشریح عملکرد سازمان های مردم نهاد در این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت های فرهنگی که سازمان های مردم نهاد دارند درخواست ما از شهرداری این است تا در انجام تبلیغات محیطی با موضوعات اجتماعی و فرهنگی و آموزشی همکاری های لازم را با این سازمان ها داشته باشند.

وی اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مربیان ورزشی و سربازان نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ما آماده هستیم کارگاه‌ها و دوره های آموزشی را به درخواست ادارات و نهادها در طول سال برگزار کنیم.

وی در مورد عملکرد سمن ها در ایام کرونا و محرم نیز اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد، همزمان با ایام محرم و کرونا، در زمینه اهدای ماسک و مواد ضدعفونی کننده و نیز تامین ارزاق ضروری برای خانواده های نیازمند در سطح شهرستان خوب عمل کرده و وظیفه خود را در این زمینه انجام دادند.

رییس اداره ورزش و جوانان مرند همچنین با اشاره به وجود شرایط کرونایی در کشور یادآوری کرد: با توجه به شرایط موجود و انجام آموزش برای دانش آموزان در فضای مجازی، ضروری است از طریق این فضا، دانش آموزان را به انجام ورزش و حرکات ورزشی در خانه تشویق کنیم تا از بی تحرکی آنها در این ایام پیشگیری شود.

رییس اداره بهزیستی مرند نیز با اشاره به برگزاری کلاس‌های پیش از ازدواج در شهرهای مرند و یامچی با همکاری اداره ورزش و جوانان گفت: سعی ما این بوده تا در بعد ازدواج، با ایجاد آگاهی ذهنی، فکر و ذهن جوان را به سمت ازدواج سالم سوق دهیم.

حسین محمدزاده اعلام کرد: در ۶ ماه اول امسال، با همکاری موسسات و بهزیستی مرند، دوره آموزش ذهنی برای ۲۴۴ نفر برگزار شده است و برای ۸۶ نفر نیز در زمینه مهارت های زندگی آموزش ارائه کردیم که در نیمه دوم سال نیز این دوره ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سلامت جوانان نیز در ۱۰ روستا، گروه های همیار سلامت را با عضویت معتمدین، دهیار و شوراها تشکیل دادیم که اگر بتوانیم بخش بیشتری از جوانان را در آن عضو کنیم موفق تر خواهیم شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند نیز اظهار کرد: در دوران کرونا، با توجه به ایجاد محدودیت در برگزاری همایش ها و جشنواره ها، سعی کردیم با برگزاری جلسات، انجمن های فرهنگی و هنری را فعال تر کرده و نقش آنها را در سطح شهرستان موثرتر کنیم.

سعید سلطانپور افزود: در روزهای گذشته، خانه خبرنگار شهرستان در محل اداره افتتاح شده است تا فعالیت های آنان منسجم تر شده و نقش بیشتری در جهت توسعه شهرستان ایفا کنند.

وی با اشاره به افزایش گروههای نمایشی شهرستان از چهار گروه به ۹ گروه در ماه‌های گذشته گفت: در راستای افزایش فعالیت های فرهنگی، از طریق تعامل با کانون های مساجد که بیشتر در روستاها فعال هستند، سعی کردیم آنها را به سمت اجرای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی متناسب با محل خود ببریم.

داود گرشاسبی فرماندار مرند امروز همچنین در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان، با تاکید بر اجرایی کردن مصوبات کارگروه اظهار داشت: به نحوه عملکرد رابطین سلامت در مناطق حاشیه نشین باید توجه شود و اینکه آنها چقدر در ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از انحراف جوانان و نوجوانان مفید بوده اند.

وی ضمن اشاره به ضرورت توجه شهرداری به امور فرهنگی خاطرنشان کرد: شهرداری باید تلاش کند با تولید رفتار و فرهنگ سازی در سطح شهر و پارک ها به کارهای فرهنگی نیز ورود کند.

فرماندار ویژه مرند افزود: هدف ما از تشکیل کارگروه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، ایجاد بستری برای بازدارندگی است تا با حضور فرد معتاد در آن، شرایط برای بازدارندگی آنها از اعتیاد مهیا شود.

مدیر آموزش و پرورش مرند نیز با بیان اینکه بیشتر کلاس های در حوزه فضای مجازی بوده گفت: تلاش ما در دوران کرونایی، تولید محتوای آموزشی و پرورشی متناسب برای دانش آموزان بوده است.

اباذر کاظمی افزود: تاکنون ۱۵۰۰ محتوای پرورشی و نزدیک ۳۰۰ فایل محتوای آموزشی در شهرستان تولید شده است که از این محتواها در سطح استان و کشور نیز استفاده می شود.

وی اظهار کرد: در حوزه پرورشی نیز، بخش عمده فعالیت ستاد قرآن و کانون های فرهنگی تربیتی و تولیدات آنها در زمینه مسائل پرورشی می باشد.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان شرقی مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان شرقی مرند مدارس آذربایجان شرقی مرند اخبار کنکور رییس اداره سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق

فرماندار دره‌شهر گفت: دهیاری‌های دره شهر باید به تجهیزات اطفای حریق مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه کمیته اطفای حریق شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان منابع طبیعی و دهیاران بخش مرکزی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در محل فرمانداری شهرستان دره شهر برگزار شد.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر در این جلسه تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع و مزارع خواستار شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های سال زراعی جاری، افزود: شدت بارندگی‌ها در سال جاری موجب پوشش گیاهی مناسب در منطقه شده است و شرایط آب و هوایی احتمال وقوع حریق را افزایش می‌دهد.

فرماندار دره‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی عرصه‌های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نیست و مسئولان استانی باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسایل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفای حریق، اهتمام لازم را به کار گیرند.

کد خبر 747132

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند