Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@16:57:59 GMT

ااستقلال مبلغ قرارداد ۹ بازیکنش را کاهش می‌دهد!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۰۷۸

باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) از تمدید قرارداد حسین پورحمیدی، دروازه‌بان جوان تیم خبر داد تا با کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن جوان تر و نه چندان مطرح باشگاه پیام واضحی برای سایر بازیکنان بفرستد!

به گزارش تابناک ورزشی، این دروازه‌بان پیش از اعزام استقلال به قطر برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواستار جدایی شد، اما مدیریت قبلی با افزایش رقم قرارداد، اعلام کرد که پورحمیدی قرارداداش را تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برکناری سعادتمند، اعضای هیئت مدیره و احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال با بررسی شرایط بازیکنانی که قراردادشان را در زمان مدیریت قبلی تمدید کرده بودند، متوجه شدند که ارقام بالا بوده و باید اصلاح شود. در همین زمینه، مدیران استقلال تلاش کردند با تشریح وضعیت مالی باشگاه برای بازیکنان، اقدام به اصلاح و بازنگری در قرارداد این بازیکنان کنند.

در اولین اقدام قرارداد پورحمیدی اصلاح شد و قرار است در روز‌های آینده قرارداد سایر بازیکنان که گفته می‌شود ۸، ۹ نفر هستند، اصلاح شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا استقلال کاهش قرارداد تابناک ورزشی چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد

هواداران رئال مادرید همچنان می‌توانند از تماشای ستاره آلمانی در ترکیب تیم‌شان لذت ببرند

طرفداری | تونی کروس که قرار است در یورو 2024 برای تیم ملی آلمان به میدان برود، جاه‌طلبی‌هایش در فوتبال باشگاهی را از دست نداده و می‌خواهد همچنان در رئال مادرید بماند.

قرارداد این هافبک 33 ساله در پایان فصل جاری به رئال مادرید به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌هایی از جمله انتقال به یوونتوس پیرامون آینده کروس مطرح شده بود اما روایت غالب، ماندن او در رئال مادرید بود. 

فابریتزیو رومانو در خبری اختصاصی گزارش داده تونی کروس به بازی برای رئال مادرید ادامه خواهد داد و قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر، تا تابستان 2025، تمدید خواهد کرد. مذاکرات بین کروس و رئال مادرید وارد مراحل پیشرفته شده و فقط امضای قرارداد برای رسمی شدن این ادامه همکاری باقی‌مانده است. باید منتظر باشیم و ببینیم لوس بلانکوس چه زمانی بیانیه رسمی تمدید قرارداد ستاره‌اش را منتشر خواهد کرد.

همچنین ببینید: تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه