Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:14:47 GMT

پل هفت دهنه ساوه در دهه فجر امسال افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۰۹۴

پل هفت دهنه ساوه در دهه فجر امسال افتتاح می شود

«مجید امیرحسینی» روز چهارشنبه به ایرنا، ‌ گفت:‌ این پروژه تا امروز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این رابطه کار ساخت عرشه،  حفاری پایه ها و سبدگذاری انجام و برای عملیات بتن ریزی آماده شده است.

به گفته او،  عرشه این پل روی ۱۲ ستون در هر طرفین نصب خواهد شد و در مجموع طول پل ۴۵ و عرض آن نیز ۱۰ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور منابع آب ساوه که به عنوان ناظر این پروژه فعالیت می کند، افزود:‌ عرشه فلزی نیز در شرکت ماشین سازی اراک به عنوان پیمانکار ساخته شده و به محض آماده شدن پایه ها، منتقل و کار نصب آن آغاز خواهد شد.

امیرحسینی گفت: مجموع اعتبارات بازسازی پل هفت دهنه ۵۲۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۷۲ میلیارد ریال به پیمانکار پرداخت شده و سند پرداخت ۱۲ میلیارد ریال دیگر هم آماده است.

وی اظهار داشت: اگر مشکل خاصی در روند اجرای این پروژه پیش نیاید، پیش بینی می کنیم در ایام دهه فجر امسال پل هفت دهنه را افتتاح کنیم.

بارش های گسترده و وقوع سیلاب در ۱۲ فروردین سال گذشته باعث شد پل ۳۰ ساله هفت دهنه که مسیر ارتباطی ۱۱ روستا و سد الغدیر به ساوه است تاب مقاومت را از دست دهد و فرو ریزد.

روند بازسازی این پل پس از تعیین پیمانکار، در روز نهم تیر امسال آغاز شد و ساکنان روستاهای منطقه و همچنین کارکنان سد الغدیر که در جنوب غربی ساوه به وسیله این پل به شهر متصل می شوند، امیدوارند با تکمیل هرچه سریع تر این پروژه در فصل سرما و بارندگی مشکلی برای تردد نداشته باشند.    

برچسب‌ها ساوه افتتاح طرح سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه افتتاح طرح سیل ساوه افتتاح طرح سیل اخبار کنکور هفت دهنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت

وفایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها به بهره برداری می رسد.

وی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد - میامی را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در شرق استان سمنان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اصلاح و بهینه سازی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های این شرکت عنوان کرد که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت