Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری در آیینی با حضور فرمانده بسیج سازندگی کشور و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه اشتغال محرومان چهارمحال و بختیاری به امضاء رسید.

سردار علی‌محمد اکبری ۳۰ مهرماه در این آیین، با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری با وجود کم برخوردار بودن اما لیاقت‌های و ظرفیت‌های فراوانی دارد، گفت: یکی از عرصه‌هایی که مردم چهارمحال و بختیاری شایستگی‌های خود را اثبات کرده‌اند هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۲۴۴۰ شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان با بیان اینکه سپاه استان هم‌افزایی و تعامل خوبی با سایر ادارات به ویژه کمیته امداد دارد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های مجموعه‌ها خدمات قابل‌توجهی در استان ارائه شده است.

وی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را نمادی از همکاری خوب کمیته امداد استان و سپاه خواند و اظهار کرد: با مشارکت مردم سخاوتمند استان حدود ۶۵ میلیارد تومان کمک در این رزمایش جمع‌آوری و توزیع شد.

سردار اکبری امضای این تفاهم‌نامه را در جهت گسترش روحیه کار و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و نیازمندان استان تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیج استان همه ظرفیت‌های خود را برای تحقق این تفاهم‌نامه به کار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری تفاهمنامه سپاه پاسداران کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری کمیته امداد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه در نشست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران کل و اعضای شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در محیط زیست چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اذعان داشت: پسماند و زباله در این استان به عنوان یک معضل و چالش جدی است و متولی مدیریت پسماند و زباله در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ساختار قانونی، اداره کل حفاظت محیط زیست متولی نظارت است تصریح کرد: برای مدیریت پسماند طبق برنامه و قانون باید حرکت کرد.

میری با تاکید بر اینکه پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای استان است گفت: دهیاری‌ها به دلیل کم بودن منابع، مدیریت خوبی بر این معضل ندارند و این مساله مشکلاتی را از نظر حقوقی و حقیقی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کرده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورایعالی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش مشارکت شوراها با محیط زیست منعقد شده است.

کد خبر 6086719

دیگر خبرها

  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی