Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:45:28 GMT

هزار و ۲۶۶ تن پای مرغ از کوهدشت لرستان صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۲۳۷

هزار و ۲۶۶ تن پای مرغ از کوهدشت لرستان صادر شد

مصطفی زبردست روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این میزان توسط بخش خصوصی از نقاط مختلف کشور خریداری و به کشورهای جنوب شرق آسیا با اولویت ویتنام، هنگ کنگ و میانمار صادر شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورهای مقصد، دارای استانداردهای خاصی برای واردات هستند در حال حاضر یک مرکز فرآوری و بسته بندی پای مرغ با ۶۰ نفر در شهرستان کوهدشت فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر تن پای مرغ به طور متوسط ۶۰۰ دلار از جمله برای کشور چین صادر می شود تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، از این فرصت برای سرمایه گذاری و افزایش واحدهای صنعتی استقبال می شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده پای مرغ حاوی بسیاری از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی است که برای تولید محصولات دارویی و غذایی به کشورهای آسیای جنوب شرقی صادر می‌شود.

زبردست گفت: باتوجه به اینکه پای مرغ در ایران مصرف چندانی ندارد، صادرات آن یکی از ظرفیت های این استان محسوب می‌شود و ارزش افزوده قابل توجهی را عاید تولیدکنندگان داخلی می کند.

مصرف سالانه گوشت مرغ در لرستان ۵۰ هزار تن و تولید آن نیز بیش از ۷۰ هزار تن است، 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی توسعه صادرات سازمان دامپزشکی کشور کوهدشت جهش تولید گوشت مرغ لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی توسعه صادرات سازمان دامپزشکی کشور کوهدشت جهش تولید گوشت مرغ لرستان وزارت جهاد کشاورزی توسعه صادرات سازمان دامپزشکی کشور کوهدشت جهش تولید گوشت مرغ لرستان اخبار کنکور پای مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد

آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

در دی ۱۴۰۲، مجوز ۲۵۰ اجرای صحنه‌ای با ۵۶۲ بار اجرا، ۲۸ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۳۸۲ تک‌آهنگ، ۱ گروه اعزامی به خارج از کشور، ۱ اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، ۱۹ نماهنگ، ۱ کتاب گویا و ۸ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید)، صادر شده است.

در بهمن ۱۴۰۲، مجوز ۲۸۰ اجرای صحنه‌ای با ۶۵۰ بار اجرا، ۲۹ آلبوم موسیقی، ۱۳ آبوم تصویری، ۳۵۲ تک‌آهنگ و ۱۳ نماهنگ صادر شده است.

در اسفند ۱۴۰۲ نیز مجوز ۱۷۶ اجرای صحنه‌ای موسیقی با ۳۵۴ بار اجرا، ۴۳ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۴۰۳ تک‌آهنگ، اعزام ۵ گروه به خارج از کشور، ۲۰ نماهنگ و ۷ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید) صادر شده است.

منبع: روابط عمومی معاونت هنری

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان صادر شد
  • متوسط برداشت زعفران در هر هکتار ۳.۲ کیلو است
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد
  • اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی از اول فروردین
  • تیم خرم آباد با شایستگی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان
  • کالاهای استان مرکزی به ۸۷ کشور جهان صادر شد
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان