Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ششمین سالگرد درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی پیامی صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، متن پیام آیت‌الله جنتی به شرح زیر است:

عالم مجاهد و انقلابی مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی (ره) رئیس پیشین مجلس خبرگان رهبری بحق از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که هم برای مجامع علمی، فرهنگی و مذهبی منشأ اثر بود و هم برای مردم و نظام اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عالم مبارز و انقلابی از ابتدای نهضت اسلامی تا تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان فقیهی بصیر، با اخلاص کامل در موضع یک عالم بیدار و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و از امام راحل «قدس سره الشریف» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تبعیت، حمایت و پشتیبانی نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مجلس خبرگان رهبری  در آستانه سالگرد ارتحال این مرد الهی، ضمن پاسداشت خدمات ارزنده  و مقام شامخ علمی و معنوی، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته، مغفرت الهی و حشر با اولیاء و صالحان  را برای آن مرحوم مسئلت می نماید؛ رحمت و رضوان خداوند بر او باد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله جنتی آیت الله مهدوی کنی آیت الله جنتی آیت الله مهدوی کنی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به آقای «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدار‌های متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش