Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:37:53 GMT

مدافع مراکشی اینتر به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۲۵۸

مدافع مراکشی اینتر به کرونا مبتلا شد

باشگاه اینتر تایید کرد اشرف حکیمی، مدافع مراکشی این تیم به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه چندی پیش بحران ویروس کرونا در قاره اروپا کمی فروکش کرده بود و به نظر می‌رسید که شرایط نسبتاً امیدوارکننده تر شده است اما طی روزهای گذشته دوباره اوضاع به حالت وخیمی درآمده است.

اوضاع بد ویروس کرونا در اروپا برای بازیکنان نیز دردسر ایجاد کرده و یکی از باشگاه‌هایی که بیش از سایرین با آن دست و پنجه نرم کرده اینتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر مشخص شد که میلان اشکرینیار، الساندرو باستونی، راجا ناینگولان و روبرتو گالیاردینی از این باشگاه به کرونا مبتلا شده اند.

 

 

 

 

در همین رابطه اما دقایقی پیش از جدیدترین کرونایی نراتزوری رونمایی شد. بر اساس اعلام باشگاه اینتر پس از تست های انجام شده توسط یوفا پیش از آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شده که مدافع مراکشی این تیم یعنی اشراف حکیمی به کرونا مبتلا شده است. البته باشگاه ایتالیایی تایید کرده که حکیمی فعلاً هیچ علائمی از خود نشان نداده و با توجه به پروتکل های بهداشتی وارد دوران قرنطینه شده است.

 

به این ترتیب اشرف حکیمی دیدار امشب اینتر مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

 

اشرف حکیمی ویروس کرونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اشرف حکیمی ویروس کرونا اینتر میلان کرونا مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است

رئیس سابق باشگاه اینتر از وضعیت این تیم کاملا راضی به نظر می رسد. 

طرفداری | رئیس سابق اینتر در مصاحبه‌ای با روزنامه کوریره دلاسرا درباره فصل درخشان این تیم و ستاره‌های آن صحبت کرد. عملکردی نزدیک به بی‌نقص که توسط تیم سیمونه اینزاگی به نمایش گذاشته شد و اینتر حالا در آستانه کسب قهرمانی بیستم و ستاره دوم قرار دارد. 

عملکرد تیمی اینتر

بازی روان و دلنشین، ویژگی اصلی اینتر است. دیدن بازی‌هایشان بسیار لذت‌بخش است، گاهی مرا به یادِ اینترِ هِرِرا می‌اندازند: اینترِ حال حاضر با یک سیستم مدرن، آن سبک را به بهترین شکل اجرا می‌کند. از همان بازی‌های ابتدایی، قدرت واقعی اینتر مشخص شد. به نظر من، آن‌ها زیبا بازی می‌کنند. در چنین شرایطی، جایگزین کردن بازیکنان جدید بدون برهم زدن روند تیم کار آسانی نیست. وقتی تیمی به این خوبی کار می‌کند، سخت است که آنها  را به یک سطح بالاتر ببرید. با کسب دومین ستاره [قهرمانی]، باید بگویم عملکرد آنها 10 از 10 بوده است. 

 بازیکنان اینتر

بارلا پیشرفت فوق العاده ای در کنترل جریان بازی و ریتم آن داشته است؛ دی مارکو شجاع و فداکار است و نماینده همه ما اینتری هاست. لائوتارو فوق العاده با کلاس بازی می کند و شم گلزنی و مهارت دریبلزنی فوق العاده ای دارد. شاید بتوانیم او را با میلیتو مقایسه کنیم. 

 سرمربی اینتر

سیمونه اینزاگی یک ویژگی مهم دارد: او هرگز راضی نمی شود و در یافتن بهترین راه حل برای تیم وسواس دارد. از توانایی او در روحیه دادن به تیم و انگیزه دادن به آنها واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، او با شایستگی تمام دستاوردهای خودش را به دست آورده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال