Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از "راشا تودی" فرودگاه بین المللی دمشق که از چندی پیش با انجام پرواز بسوی قاهره فعالیت‌ خود را پس از ۶ ماه آغاز کرده بود، امروز چهارشنبه نیز شاهد یک پرواز از شارجه امارات خواهد بود.

همچنین ۲۵ و ۲۷ اکتبر (دوم و چهارم آبان‌ماه) نیز طبق اعلام وزارت حمل و نقل سوریه، دو پرواز دیگر بین دمشق و شارجه برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال ، خطوط هوایی سوریه به پروازهای هفتگی خود به امارات ، مصر ، سودان و لبنان ادامه می دهد.

طبق اعلام وزارت حمل و نقل سوریه ، فرودگاه بین‌المللی دمشق از اواخر ماه جاری میلادی پرواز های هفتگی خود به سوی دوحه پایتخت قطر را هم آغاز خواهد کرد.

اولین پرواز از طریق خطوط هوایی سوریه در اول ماه جاری میلادی از فرودگاه بین المللی دمشق به قاهره انجام شد که جابجایی ۱۳۰ مسافر سوری که در همه‌گیری کرونا دنبال بازگشت به کشور خود بودند با این پرواز انجام پذیرفت.

پروازها از طریق فرودگاه بین المللی دمشق به عنوان بخشی از اقدامات دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از چندماه قبل به حالت تعلیق درآمد. هرچند این فرودگاه شاهد عملیات جزئی پروازهای "تخلیه سوری های گرفتار" بود که خواستار بازگشت به کشور بودند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دمشق به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه از عملیات تنبیهی موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی به شدت حمایت کرد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: حملات ایران به اهداف نظامی اسرائیلی در راستای اقدام ایران در زمینه حقش در دفاع از خود و بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد است.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: ممانعت آمریکا و متحدان غربی آن در اجرای نقش شورای امنیت در برقراری صلح و امنیت بین المللی، نشانگر عدم احترام این کشورها به منشور سازمان ملل و قانون بین المللی است.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: ما ضمن همبستگی با ایران بار دیگر حمله دشمن صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می کنیم.

کد خبر 6078099

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۲۸ فروردین
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • محدودیت پرواز‌های فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • واکنش دمشق به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ابطال همه پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز تا فردا