Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جمعی از مردم و اهالی ملارد پیش از ظهر امروز در مقابل فرمانداری شهرستان ملارد در ارتباط با اختلاف با سازمان املاک و املاک کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و موضوع معروف به اراضی پلاک ۴۳ ملارد تجمع کردند.

در این تجمع مسالمت‌آمیز مردمی که حدود ۲۰۰ نفر از مردم و ذی‌نفعان این موضوع حضور داشتند، مردم خواستار توقف اقدامات سازمان کوثر و صدور اسناد مالکیتی به نفع مردم و مالکان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دقایقی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ملارد در بین مردم حاضر شد و خواستار حضور مردم در داخل مجموعه فرمانداری برای صحبت با فرماندار شد که این درخواست مورد قبول مردم قرار نگرفت و خواستار حضور فرماندار در بین خودشان شدند.

پس از گذشت نیم ساعت سجاد برنجی فرماندار ملارد در بین مردم حاضر شد و از صحت صحبت‌های مردم، پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با این موضوع و قرار گرفتن مسؤولان در کنار مردم برای احقاق حقوق آن‌ها سخن گفت.

فرماندار گفت: به هر حال بنیاد شهید آرا قضایی در این پرونده در اختیار دارد و تا نیمه آذرماه زمان بدهید تا از مراجع مربوطه از جمله رئیس سازمان بنیاد شهید پیگیری‌های لازم و قانونی انجام گیرد و نتایج آن به شما اعلام خواهد شد.

مردم نیز این درخواست را پذیرفتند.

به گزارش فارس، به گفته مردم سند اراضی پلاک ۴۳ ملارد در پیش از انقلاب با توجه به نفوذ شخصی به نام بهاالدین کهبد علی‌رغم مالکیت مردم به نام وی صادر شد و پس از انقلاب در سال ۶۸ با رأی دادگاه انقلاب باقیمانده اموال و املاک کهبد به سازمان تأمین اجتماعی و بنیاد شهید رسید.

مساحت فعلی و مورد اختلاف مردم با سازمان اموال و املاک کوثر وابسته به بنیاد شهید حدوداً بیش از ۴۰۰ هکتار در جنوب شهر ملارد است که در دهه‌های اخیر مردم با بنیاد شهید بر سر مالکیت عرصه اراضی و املاک مناقشه داشته‌اند و در ماه‌های اخیر سازمان کوثر احکام اجرایی قضایی برای پلمب و تصرف اراضی، باغات و املاک را اخذ کرده است.

انتهای پیام/ش/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تجمع ملارد اعتراض سجاد برنجی فرماندار ملارد بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با حضور مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان بدره، عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعتبار این ساختمان را ۴۰ میلیارد رال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان بوده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری می‌رسد.
محبی با حضور در سایت اجرای طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان شهرستان بدره از روند اجرای این طرح مطلع شد.

علیزاده، فرماندار بدره در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: با توجه به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بدره دو مکان برای اجرای آن درنظر گرفته شده که یکی از این نقاط به ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان اختصاص یافته و مقدمات ساخت یک مکان دیگر نیز برای سایر شهروندان این شهرستان انجام شده است.
طرح نهضت ملی مسکن یکی از راه کار‌های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مستأجران و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است که با پیگیری‌های مسئولان، اجرای این طرح درشهرستان بدره شتاب گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان