Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@14:07:38 GMT

سفر وزیر رژیم‌صهیونیستی به آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۴۸۶

سفر وزیر رژیم‌صهیونیستی به آمریکا

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس تا ساعاتی دیگر برای دیدار با وزیر دفاع و چند مقام دیگر آمریکا به واشنگتن سفر می کند. ناطقان:  به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست،«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس قرار است تا ساعاتی دیگر به واشنگتن سفر کند.





بر اساس اعلام این رسانه، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان این سفر با «مارک اسپر» وزیر دفاع و چند مقام دیگر آمریکا دیدار و گفتگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه صهیونیستی مذکور درباره محور دیدارهای وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس در آمریکا اظهار بی اطلاعی کرده است.
منبع: مهر برچسب ها: سفر ، وزیر ، ناطقان ، امریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سفر وزیر ناطقان امریکا وزیر جنگ رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح

ایران با نشان دادن توان بالای نظامی خود بسیاری از معادلات نظامی و امنیتی را در منطقه بر هم زد و همین مساله هم باعث آشفتگی مقامات رژیم اشغالگر قدس در عرصه تصمیم گیری شده است. 

انجام این عملیات شکوهمند رژیم صهیونیستی را به نقطه‌ای رساند که اضمحلال نظامی و امنیت این رژیم در نزد بسیاری از طرفداران و حامیان غربی اش از جمله کشور‌های اروپایی و ایالات متحده آمریکا کاهش داد و در حال حاضر در مورد توان رزمی و نظامی رژیم اشغالگر قدس تردیدی‌های زیادی وجود دارد و کسانی که تحولات منطقه را دنبال می‌کنند به مقامات اسرائیلی هشدار‌های لازم را داده است. 

ما در طول ۴۸ ساعت گذشته شاهد بمباران چندباره منطقه از سوی رژیم صهیونیستی بودیم. کاملا مشخص است که این رژیم برای جبران خسارات حیثیتی خود بعد از عملیات وعده صادق دست به چنین اقداماتی می‌زند. 

رژیم اشغالگر قدس در پی آن است تبعات و آثار منفی این عملیات را خنثی و اینگونه القا کند که امکان انجام تحرکات نظامی در منطقه رفح مانند ماه‌های گذشته برای او فراهم است، اما باید این نکته را توجه داشته باشیم که حمله به رفح هیچگاه از دستور کار رژیم صهیونیستی حذف نشده و فقط به دلیل وحشت از اتفاقات بعد از آن و پیامد‌های بعد از عملیات وعده صادق، یورش نظامی به این منطقه به تاخیر افتاده است.

این نکته حائز اهمیت است که طول نزدیک به ۲ ماه گذشته که عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی کاهش یافته و از شدت جنایات و نسل کشی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی به ظاهر کاسته شده آمادگی‌های نیرو‌های محور مقاومت در منطقه نیز چند برابر شده است.

در واقع در مقابل عملیات احتمالی رژیم صهیونیستی نیرو‌های محور مقاومت در منطقه کاملا این آمادگی را دارند تا ضربات شدیدتری و جبران ناپذیری را به پیکره نظامی رژیم اشغالگر قدس وارد کنند. به عبارت دیگر نیرو‌های مقاومت آمادگی کامل برای ورود ضربات بسیار شدید به نیرو‌های زمینی رژیم صهیونیستی در منطقه رفح را دارد و نسبت به این موضوع از انگیزه‌های کافی در حوزه روحی و روانی برخوردار است و همچنین به لحاظ نظامی هم توان خود را بالا برده است.

دیگر خبرها

  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • آمریکا یک گردان ارتش اشغالگر را تحریم می‌کند
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید