Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح نقاهتگاه بیماران کرونایی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام افزود: هم اکنون در تمامی بیمارستان های استان بخش ویژه بستری بیماران بدحال کرونا در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات زیرساختی درمان و پیشگیری در استان ایلام فراهم است، اظهار داشت: برای افزایش این تجهیزات رایزنی های متعددی با مرکز صورت گرفته است تا به امکانات درمانی استان در زمینه کرونا افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با توجه به نامطلوب بودن شرایط ابتلا به کرونا در استان ایلام علاوه بر اینکه تعداد زیادی از بیماران در مراکز درمانی بستری شده اند حدود یک هزار و ۱۰۰ نفر هم طبق تست های انجام گرفته دانشگاه علوم پزشکی در خانه ها قرنطینه خانگی هستند.

وی اضافه کرد: این نقاهتگاه با همکاری سپاه، ورزش و جوانان، شهرداری و علوم پزشکی با حمایت استانداری برای آن دسته از بیماران مبتلا به کرونا ایجاد شده است که شرایط قرنطینه خانگی برای آنها فراهم نیست.

وی در ادامه گفت: مدیریت و مهار کرونا ۲ جنبه حاکمیتی و مردمی دارد و تصویب مصوبه های مسوولان به تنهایی جوابگوی مهار کرونا نیست و باید مردم به طور جدی برای مقابله با کرونا وارد کارزار شوند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: تجربه ثابت کرده است هرجا مردم پای عمل آمده اند کرونا نیز عقب نشینی کرده است و مصداق بارز ورود مردم به میدان مقابله با کرونا را می توان در ماه های ابتدایی ورود این ویروس به کشور به ویژه فروردین ماه و کاهش محسوس سفر یا بازدیدهای نوروزی دید که میزان ابتلا و مرگ و میر کرونا کاهش قابل توجهی داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه مسوولان تصویب مصوبه ها و اجرای آنها است، تاکید کرد: اما مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، اجتناب از خروج غیرضروری از منزل و موارد دیگر در مهار و مدیریت بیماری کرونا نقشی موثر و انکارناپذیر دارند.

استاندار ایلام گفت: باتوجه به شرایط موجود باید تمام مراسم های جشن و عزا لغو شود و مردم نیز به صورت خودجوش از برگزاری یا حضور در اجتماعات خودداری کنند.

نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی استان ایلام با همکاری سپاه، ورزش و جوانان، شهرداری، علوم پزشکی و حمایت استانداری در مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برپا شده است.

این نقاهتگاه در ۲ بخش زنان و مردان ایجاد شده و دارای بخش های نمازخانه، احیای قلبی و ریوی، ایستگاه پرستاری و غذاخوری است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی دانشگاه علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی دانشگاه علوم پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی دانشگاه علوم پزشکی اخبار کنکور سلیمانی دشتکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: پیمانکار این پروژه از پیمانکاران توانمند است که در اربعین همواره بیشترین تلاش را داشتند.

کد خبر 6081649

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم