Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و وی را در حین فروش سکه‌های تقلبی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عنایتی گنجی گفت: ماموران در بازرسی از این متهم ۲۱ عدد سکه طلای یک گرمی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خرید سکه و وجوهات ارزی از مبادی قانونی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبرداران باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سکه های تقلبی مرجع قضائی کلاهبرداری میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود

 سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقادیری انواع قاچاق فاقد مجوز کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • کشف برنج تقلبی در بابل