Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راههای موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است ؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی نوشت روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت آمده است:

«در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است ؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست.

 دوستان دولت از دکتر نوبخت، دکتر همتی تا  دکتر رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام های مفید و موثری انجام داده اند. همان طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی سابقه ضد بشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته های روزهای پنج شنبه مطرح کنید، ان شاءالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم».

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور وزیر بهداشت و درمان رئیس جمهور بیماری کرونا دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران