Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@14:43:48 GMT

حضور رعد پدافند مشهد در لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۶۶۵

حضور رعد پدافند مشهد در لیگ برتر بسکتبال

رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی از حضور یک تیم مشهدی دیگر در لیگ برتر بسکتبال خبر داد و اعلام کرد در سال جاری، دو تیم رعدپدافند و آویژه صنعت از مشهد در رقابت های لیگ برتر بسکتبال حضور خواهندیافت.

به گزارش قدس آنلاین، مجید ولی پور از حضور یک تیم دیگر از مشهد در لیگ برتر بسکتبال کشور خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم رعد پدافند نیروی هوایی که حضور خود را در لیگ برتر پیش از این اعلام نموده بود، به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال شرکت خواهد کرد و به عنوان نماینده دیگر استان برای حضوری موفق در کنار تیم پارسا به مصاف حریفان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در ادامه گفت: جمال صیفی سرمربی رعدپدافند خواهدبود و فرشاد فراهی و امین تهرانی، دو مربی جوان مشهدی و میلاد باقری، مربی بدنساز خراسانی نیز در کادرفنی رعد حضور خواهند داشت. ولی پور با اشاره به فرصتی که برای بسکتبالیست‌های خراسانی فراهم شده، تصریح کرد: حضور رعد به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال، فرصتی جدید برای جوانان استان چه در سمت مربیگری و چه در سمت بازیکن خواهد بود که توان علمی و فنی خود را به کشور نشان دهند. از سوی دیگر با توجه به نوع تیم داری پدافند خوشحالیم که دو تیم استان، همسو با یکدیگر برای حضوری موفق در لیگ برتر تلاش خواهندکرد. وی افزود: حضور رعد کمک بزرگی به پرورش بازیکنان استان خواهدکرد تا در زمان خدمت مقدس وظیفه با حضور در این تیم به تمرینات خود ادامه داده و در سال های آینده با توان بالاتر در مسابقات حضور یابند. امیدواریم شاهد موفقیت برای دو نماینده استان در لیگ برتر در مقابل حریفان باشیم. منبع: ایسنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد بسکتبال لیگ برتر مشهد در لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شبکه ورزش تقابل حساس و جذاب پالایش نفت آبادان و طبیعت را از یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه ۲۷ فروردین از ساعت ۱۶ به شکل زنده پخش می کند.
این دیدار با تحلیل و گزارش اختصاصی به روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • تلاش ۶ تیم برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • پایان همکاری محمدرضا اسلامی با تیم بسکتبال لیموندیس
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد و مس رفسنجان به لیگ دست یک بسکتبال
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد