Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد علی قارداشی عصر روز چهارشنبه در آیین انتخاب رییس هیات تنیس روی میز  استان اصفهان افزود: این اقدام تولیدکنندگان با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: در این راستا اقدام هایی خوبی با برند ایرانی برای ورزشکاران و مسابقات سال ۲۰۲۱ در حال انجام است که کار ورزشکاران ما را در رقابت های داخلی و به خصوص بین المللی آسان می کند و انرژی بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون تنیس روی میز افزود: در شرایط تحریم برخی موفقیت ها ساده به دست نمی آید ولی خدا را شکر با کمک هیات های استان‌ها و ورزشکاران به خوبی در این زمینه عمل می شود.

وی با بیان اینکه سایر تجهیزات همانند توپ با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی به این رشته ورزشی ضربه می زند، تصریح کرد: مطمئن هستم با عزم ملی صنعت گران داخلی در سال جهش تولید این مشکلات با برند ایرانی قابل رفع است.

وی افزود: استان اصفهان نقش زیادی در توسعه تنیس کشور داشته و این استان همیشه در این عرصه پیشرو بوده است.

قارداشی با بیان اینکه هدف همه ما در ورزش خدمت به جوانان است ، افزود: یکی از دلایل عملکرد خوب تنیس اصفهان تک کاندیدایی بود که نشان دهنده موفقیت این رشته در اصفهان است.

مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میر استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، برخی ورزشکاران و روسای هیات های شهرستانهای اصفهان برگزار شد. در این مجمع سه نفر برای رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان کاندیدا شدند که سید احمد حجازی و منصوره رضایی انصراف دادند و مهدی تنگ تکابی با ۱۸ رای قاطع و بدون رقیب برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات تنیس روی میر استان اصفهان معرفی شد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جهش تولید اصفهان فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جهش تولید اصفهان فدراسیون تنیس روی میز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جهش تولید اصفهان فدراسیون تنیس روی میز اخبار کنکور هیات تنیس روی استان اصفهان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است