Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و مس سونگون برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر ۳ از سد حریف تازه لیگ برتری شده خود عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه به میزبانی کراپ در سالن اختصاصی این تیم برگزار شد.

همچنین این ۲ تیم فردا از ساعت ۱۳ دومین مسابقه را برابر یکدیگر برگزار می‌کنند. تیم فوتسال مس سونگون تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر چند بازی دوستاته با تیم‌های لیگ دسته اول و برتر برگزار کرده که در همه این رقابت‌ها موفق شده با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و مس سونگون در مسابقات فصل بعد لیگ برتر به ترتیب در گروه‌های اول و دوم قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال کراپ الوند مس سونگون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان