Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزی مدارس استان همدان ضمن شرکت در پویش " من همان دانش آموز ۳۰ مهر ۵۷ هستم " با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه‌ای مراتب آمادگی خود را برای دفاع جانانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی به محضر ایشان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه آمده است:

محضر مبارک نایب امام زمان (عجل الله فرجه)؛ رهبر عالیقدر مسلمین جهان و پدر مهربان ما  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام عزه)

سلام علیکم و رحمه الله

به استحضار مبارکتان می‌رساند با عنایت به قرار داشتن در ایام پایانی مهرماه که برای مردم دیار دارالمجاهدین همدان یاد آور حماسه دانش آموزان غیور همدانی در ۳۰مهر سال ۵۷ و سند عزت و افتخاری برای این شهر شهید پرور است، ما دانش آموزان انجمن‌های اسلامی استان همدان اقدام به برگزاری پویش «من همان دانش آموز ۳۰مهر۵۷ هستم» نمودیم تا ضمن گرامیداشت آن حماسه، آمادگی دانش آموزان کنونی استان برای ادامه پرقدرت راه امام، انقلاب و شهدا را بسنجیم که بحمدالله و با عنایات حضرات معصومین علیهم السلام با استقبالی کم نظیر از سوی دانش آموزان هم استانی مواجه شدیم.

اینک ما هزار نفر از فرزندان شما در انجمن‌های اسلامی مدارس همدان مراتب تعهد و وفاداری خود را به آرمان‌ها و اهداف امام و انقلاب که همان اهداف و آرمان‌های شریف حضرتعالی است را به محضرتان اعلام داشته و عرض می‌کنیم که دانش آموزان همدانی آماده اند در پیروی از پیر همدانی خود شهید حسین همدانی و رفیق خوشبخت شما شهید قاسم سلیمانی از هر گونه فداکاری در راه این انقلاب ولو با بذل جان دریغ نکنند.

در پایان عاجزانه از شما خواستاریم تا ان شاالله پس از ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا اجازه فرمایید تا به محضرتان مشرف شده و این تعهد و آمادگی را به صورت حضوری به شما اعلام نماییم.

در این پویش که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان در نیمه دوم مهرماه سال جاری انجام گرفت بیش از هزار دانش آموز انجمنی همدان با ارسال تصاویر خود با در دست داشتن دست‌نوشته " من همان دانش آموزان ۳۰ مهر ۵۷ هستم " شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموز انجمن اسلامی من همان دانش آموز انجمن های اسلامی دانش آموزان ۵۷ هستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست