Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مرتضی اولادعلی اظهار کرد: مراسم وداع و تشییع پیکر پاک ستوانسوم شهید محمد احمدی سکل از ساعت ۷ صبح پنجشنبه اول آبانماه ۹۹ با حضور سردار سرتیپ دوم حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، سردار سرتیپ دوم جعفری فرمانده انتظامی استان و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان، همرزمان و خانواده معظم شهید، از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار  و برای خاکسپاری به زادگاه شهید واقع در گلزار شهدای روستای سکل از توابع شهرستان رودان استان هرمزگان در مسجد صاحب الزمان (عج) منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه شهید احمدی سکل ۳۲ ساله و بیش از ۱۱ سال به خدمتگزاری به مرزنشینان در لباس مقدس مرزبانی مشغول بوده، افزود: از این شهید بزرگوار یک فرزند پسر ۲ ساله به نام "ابوالفضل" به یادگار مانده است.

به گزارش فارس، در بامداد روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ،اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی میناب با تعدادی از شناورهای قاچاقچیان در آبهای این شهرستان درگیر که در برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، ستوانسوم 'محمد احمدی سکل' بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل که متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس هرمزگان مرزبان شهید هرمزگان بندرعباس رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم استان در این طرح شرکت کردند.

امیرعلی ناصری افزود: در این طرح، دانش آموزان پایه دوازدهم در تعطیلات نوروز می‌توانند در محیط آرام مدرسه برای آزمون کنکور سراسری آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس

وی گفت: کارشناسان آموزشی و پرورشی هم در این مدارس به دانش آموزان مشاوره‌های تحصیلی و روانشناسی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش دوبرابری دانش آموزان هرمزگانی با رتبه دو رقمی در کنکور سراسری افزود: سال گذشته ۱۸ دانش آموز هرمزگانی رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری کسب کردند که همه آنها در طرح اعتکاف علمی شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پخش زنده مراسم نخستین شب قدر در هرمزگان
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس اعلام شد
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • ویدیو/ تشییع پیکر اولین شهید مرزبان استان گلستان
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد