Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴در شش ماه نخست امسال هفت هزار و 839 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص یافت که ارزش ریالی این تسهیلات به سه هزار و 106 میلیارد و 113 میلیون ریال بالغ می شود.
از مجموع این تسهیلات، دو هزار و 515 میلیارد و 153 میلیون ریال وام خود اشتغالی به کمیته امداد امام خمینی (ره)، 461 میلیارد و 510 میلیون ریال وام خوداشتغالی به سازمان بهزیستی و 20 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به بنیاد شهید پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: «بام» پنج میلیونی شد
بانک ملی ایران در این مدت همچنین 66 میلیارد و 810 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی نیز به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 22 میلیارد و 420 میلیون ریال از این تسهیلات به سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.
پرداخت هشت میلیارد و 870 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به افراد تحت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار بوده است.
بانک ملی ایران در سال گذشته هم بیش از 36 هزار و هفتصد فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.   منبع: سایت بانک ملی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی اخبار بانک ملی قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مصطفی خانعلی‌نژاد افزود: برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و رونق تولید محصولات صنایع دستی گیلان ، سال گذشته ۳۸۴ طرح تولیدی صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان، با ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ به بهره برداری رسید.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: از این تعداد طرح‌های افتتاح شده در سال گذشته ، ۳۰۰ طرح آن به صورت مشاغل خانگی با ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۸۴ طرح هم در قالب تبصره ۱۸ با ۲۵ میلیارد تومان اعتباربه بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: این طرح‌ها با هماهنگی استانداری، اداره کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصاد و داریی و همکاری بانک‌های عامل و صندوق کارافرینی امید گیلان در سال ۱۴۰۲ افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲