Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع نمایندگان خراسان شمالی بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،   اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی برای توسعه است، گفت: این استان قطعاً با تمرکز مجموعه مدیران و نمایندگان استان روی مسایل کلیدی می تواند ضمن توسعه زیرساخت ها، عقب ماندگی های خود را در برخی از بخش های اقتصادی هر چه سریعتر جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور با ابراز خرسندی از وجود انسجام، اتحاد و همدلی میان مسئولان و نمایندگان استان خراسان شمالی گفت: قطعاً تنها راه پاسخگویی به توقعات و مطالبات مردم و پیشرفت استان های کمتر توسعه یافته انسجام و وحدت است.
جهانگیری با اشاره به شرایط سخت معیشتی و اقتصادی مردم که ناشی از پیامدهای منفی فشارهای خارجی و کرونا است، اظهار داشت: در این شرایط حساس همه مسئولان کشور باید برای حل مشکلات و خدمت رسانی وحدت کلمه داشته باشند، نباید نگاه مردم به موضوعات و چالش ها متفاوت از نگاه مسئولان باشد زیرا این موضوع موجب ناامیدی و یأس در جامعه می شود.
معاون اول رییس جمهور گفت: مجلس شورای اسلامی علاوه بر ایفای وظایف ذاتی خود می تواند فضای سیاسی کشور را مدیریت کند قطعاً تریبون مجلس می تواند فضای آرامش و همدلی و همراهی را به جامعه القا کند.
 جهانگیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگان استان خراسان شمالی تصریح کرد: پیشرفت طرح ملی راه آهن گرگان-مشهد و تکمیل پتروشیمی و رفع محرومیت از روستاها و مناطق مرزی حق مردم خراسان شمالی است و دولت با کمک نمایندگان مردم تمام مساعی خود را برای اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی به کار خواهد بست.
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اهمیت مرزها و مرزنشینان در توسعه اقتصادی و سیاسی کشور، اظهار امیدواری کرد: بازگشایی بازارچه های مرزی میان ایران و ترکمنستان و افزایش تبادلات تجاری میان دو کشور از اولویت های دولت است که می تواند باعث بهره مندی مرزنشینان از مزایای بازارچه های مرزی شود.
پیش از سخنان معاون اول رییس جمهور امیری معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به هماهنگی نمایندگان خراسان شمالی با دولت برای پیشبرد طرح های عمرانی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همراهی همه مسئولان گام های موثرتری در رفع چالش های استان برداشته شود.
نمایندگان استان خراسان شمالی نیز نظرات و دیدگاه های خود در خصوص احداث راه آهن و جاده های مواصلاتی، توسعه مجتمع پتروشیمی، تأمین منابع آب، ساخت مراکز درمانی و بهداشتی، محرومیت زدایی از روستاها و مرزها، اجرای شبکه فاضلاب شهری و تکمیل کارخانه سیمان و اجرای برخی طرح های زیرساختی را بیان کردند.
استاندار خراسان شمالی نیز به وجود بلوغ سیاسی و همکاری وسیع میان نمایندگان مجلس دوازدهم در استان با استانداری و دستگاه های دولتی ابراز امیدواری کرد با تداوم این همدلی استان بتواند در شاخص هایی نظیر کسب و کار، برق رسانی و گاز رسانی، بیمه عشایری، جذب سرمایه گذاری، افزایش ضریب باسوادی، تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مقابله با کرونا وایجاد طرح های اشتغالزایی روند رو به توسعه خود را تداوم ببخشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهانگیری معاون اول رییس جمهور استان خراسان شمالی نمایندگان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از احداث بازارچه خاص بانوان در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، انسیه خزعلی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد اظهار کرد: بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود و اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر امر آموزش و توسعه تولیدات، افزود: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای صادرات کالا نیز پلتفرم‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است که عرضه‌کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس‌جمهور از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

کد خبر 745797

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد