Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی استان کردستان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و تبریک هفته ناجا گفت: خدمات نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و این نیرو همواره در مرزها، مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و ایجاد نظم و امنیت مشغول خدمت رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در مقابله با آشوب‌ها و بر هم زنندگان نظم و امنیت نیروی انتظامی اولین نیروی حاضر در صحنه است، گفت: تا نیروی انتظامی مقتدر در صحنه حضور دارد خواب پریشان دشمنان برای کشور تعبیر نخواهد شد.

مرادنیا اظهار داشت: در شرایط کنونی نیروی انتظامی توانسته خدمات مطلوب و با کیفیت تری را به مردم ارایه دهد که بی گمان این خدمات موجب رضایتمندی بیشتر مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه خیابان‌های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر 6081427

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس