Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال نیس صربستان که بردیا سعادت، جوان آینده‌دار ایرانی را به عنوان قطر پاسور در اختیار دارد، موفق شد جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صربستان را کسب کند.

در این دیدار که عصر امروز (چهارشنبه) از مرحله یک‌هشتم نهایی صربستان کاپ برگزار شد، تیم میزبان موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۸ بر ۲۶ از سد تیم متالاک بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردیا سعادت با ۱۸ سال سن، جوان‌ترین لژیونر تاریخ والیبال ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال جام حذفی صربستان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ

روز آخر فروردین 1403 شاهد برگزاری مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برندکاپ بود. 

طرفداری| روز جمعه، مرحله حذفی مسابقات برندکاپ کلید خورد؛ این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله یک چهارم خود شد. در این مرحله از مسابقات و در دسته A، تیم های گروه بهمن، آتین، برندهای درسا و امید بانک پاسارگاد موفق به شکست حریفان شدند. در دسته B مسابقات برندکاپ هم این آذین الترو ایده، پستکس، امید بانک سپه و تیپاکس بودند که توانست از سد حریفان بگذرند که مشروح نتایج رو مشاهده می‌کنید:

نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برندکاپ گزارش تصویری دور یک چهارم نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ