Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@14:55:15 GMT

رابطه جنسی پسر ۱۱ ساله همسایه با زن بیوه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۲۴۱

صراط:

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که متهم با فرستادن پیام های متنی قربانی را به خانه اش کشاند و با او رابطه جنسی برقرار کرد.

به گزارش رکنا زمانی که متهم به این نوجوان اجازه داد تا شب را در خانه‌اش بماند، والدین این پسربچه مشکوک شدند و این زن هوسباز گرفتار قانون شد.

در پی تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم با معشوقه نوجوانش بیش از 1511 پیام و مکالمه داشته و زمانی که این پسر بچه11 ساله از سوی والدینش مورد بازخواست قرار گرفت که چرا به خانه پدربزرگش نرفته وی اعتراف کرد در آپارتمان زن پلید بوده و با وی رابطه جنسی داشته و همچنین به جز این بار، چهار بار دیگر نیز در آپارتمان و یک بار در دستشویی پارک محلی با او رابطه جنسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که متهم در بازداشت است و قربانی به امید آن که بتواند این دوران را فراموش کند، قصد دارد تحت مشاوره قرار گیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تحقیقات پلیس زن هوسباز مشاوره صراط رابطه جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع معاون، مدیران و کارکنان حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که طی سال گذشته با جدیت پیگیری شد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه بود.

وی افزود: به طور حتم این روند در سال جدید با قاطعیت و شدت بیشتری انجام خواهد گرفت.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: نظارت بر ساخت و سازها بیشتر خواهد شد و برای نظارت بیشتر در این خصوص راه اندازی پلیس ساختمان امری است که ضروری به نظر می‌رسد و باید در خصوص تشکیل پلیس ساختمان بصورت مستقل هر چه سریع‌تر اقدام لازم را انجام دهیم.

نوروزی اضافه کرد: در حوزه شهرسازی روند صدور پروانه به صورت قابل توجهی روند کاهشی داشته و این امر در گذشته تا ۲ ماه هم طول می‌کشید، اما اکنون به یک هفته تا ۱۰ روز کاهش یافته است.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: در رابطه با ساخت مسکن ملی شهرداری نهایت همکاری را داشته و در رابطه با مواردی مانند الحاق اراضی و صدور پروانه بیشترین همکاری را با دولت داشته‌ایم.

کد خبر 6064467

دیگر خبرها

  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران/ عامل اغفال بازداشت شد
  • پلیس دختر فراری را به خانه برگرداند + جزئیات
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده