Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین کاپیتانی برونو فرناندز برای منچستریونایتد بسیار خوش یمن بود. 

برونو فرناندز در مقابل پاری سن ژرمن، کاپیتان منچستریونایتد بود. 

به گزارش طرفدرای و به نقل از وب سایت رسمی منچستریونایتد، هری مگوایر در بازی منچستریونایتد و پاری سن ژرمن حضور نداشت تا بازوبند کاپیتانی به برونو فرناندز برسد. هافبک پرتغالی در زمین بازی هم درخشان ظاهر شد و زننده گل اول تیم بود و موفق شد شیاطین سرخ را تا پیروزی هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندز پس از این بازی در اینستاگرام خود از حس و حالش گفت. 

یک رویای دیگر به حقیقت پیوست و مزین شد با پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا. کاپیتانی باشگاهی چون منچستریونایتد برایم افتخار و امتیاز بسیار ویژه ای بود، لحظه ای وصف نشدنی ناشی از احساسات شدید. رویاهایتان را باور کنید و برایشان بجنگید تا روزی که با چشمان باز، در آن زندگی کنید.   

بیشتر بخوانید:

پاری سن ژرمن 1-2 منچستریونایتد؛ سه امتیاز در مشت گره کرده سولسشر

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برونو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه المپیک مونتژوئیک برگزار می‌شود.
آبی‌اناری‌ها در بازی رفت موفق شدند با درخشش خط دفاعی و رافینیا به پیروزی ۳-۲ برسند.

حواشی بازی رفت همچنان ادامه دارد. پس از توهین هواداران به تیم‌های یکدیگر در قبل از بازی، عثمان دمبله هم یکی از گل‌های پاری سن ژرمن را به ثمر رساند و به شکل عجیبی خوشحالی کرد که انتقاد و واکنش تند بارسایی‌ها را به دنبال داشت.

در سفر پاری سن ژرمن به بارسلونا هم هواداران اسپانیایی با توهین و شعارهای ضد باشگاه فرانسوی از آنها استقبال کردند. این هواداران امشب هم در مقابل ورودی استادیوم منتظر اتوبوس دو تیم بودند.

در همین حین اتوبوس بارسلونا از راه رسید که هواداران در میان دودهایی که وجود داشت به اشتباه تصور کردند که اتوبوس پاری سن ژرمن است و با پرتاب مواد آتش‌زا به سمت آنها و شعارهای توهین‌آمیز قصد داشتند با آنها مقابله کنند.

پس از اینکه اتوبوس نزدیک‌تر شد آنها به اشتباه‌شان پی بردند و ناگهان شروع به تشویق تیم و حمایت از بازیکنان و ژاوی هرناندز شدند.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!